زنجان _ چهارمین دوره انتخابات مجمع جهادگران استان زنجان با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن درستکار، رییس مجمع عالی جهادگران کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۳۱۳
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛صبح امروز (۲۸ دی ماه) چهارمین دوره انتخابات مجمع جهادگران استان زنجان با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن درستکار، رییس مجمع عالی جهادگران کشور در مرکز تداوم عقیدتی سپاه استان زنجان برگزار شد.

ابتدا این برنامه سرهنگ سهندی، معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان اظهار داشت:استان زنجان به پایتخت شور و شعور حسینی و غواصان دریادل شهرت دارد که امروزه مدال افتخاری برای استان است.

وی با بیان اینکه ریشه این دو شهرت مربوط به مجاهدت مردم شهید پرور استان زنجان است، افزود:مردم زنجان متدین و دیندار و هیئتی هستند.

سرهنگ سهندی با اشاره به اینکه مساجد و پایگاه‌ها مقاومت بسیج داری گروه جهادی هستند و این ظرفیت بسیار قابل تحسین است، گفت: امروز گروه جهادی در تمامی عرصه‌ها وارد شده اند و خدمات شایسته‌ای را به مردم ارائه می‌دهند.

در ادامه سرهنگ جهانبخشی، مسئول بسیج سازندگی سپاه استان زنجان اظهار داشت:هدف از برگزاری این برنامه خدمت رسانی بهتر به مردم است.

وی با بیان اینکه ۱۳۶۶ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده است، افزود: مجمع جهادگران استان زنجان یکی از اولویت‌های مهمی است که می‌تواند در گسترش فرهنگ فعالیت‌های جهادی در استان بسیار موثر باشد.

سرهنگ جهانبخشی گفت:سازماندهی گروه جهادی بسیار حائز اهمیت است و باید گروه‌های جهادی در سامانه اطلس ثبت نام نمایند.

وی ادامه داد:وظیفه سپاه و بسیج سازندگی حمایت، هدایت و حمایت از مجمع و اقدامات و فعالیت‌های گروه‌های جهادی است که در چارچوبی مشخص فعالیت می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی با مسئولین بسیج سازندگی نواحی ارتباط تنگاتنگ داشته و در جلسات هم اندیشی ماهانه حضور داشته باشند که می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد و همچنین بررسی و پیگیری مشکلات نیز هدفمند باشد.

ارسال نظرات