رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: مدیریت روند اجرایی انتخابات بر عهده حدود پنج هزار نماینده فرماندار در سراسر استان در شعب اخذ رای است و تعهد کرده ایم انتخاباتی سالم و بی شک و شبهه برگزار کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۱۲۲۱
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سید هادی طباطبایی روز پنجشنبه در همایش نمایندگان فرماندار در مشهد، افزود: تعهد کرده ایم انتخاباتی سالم و بی شک و شبهه برگزار کنیم و لازمه برگزاری این نوع انتخابات دقت هیات های اجرایی است .

وی گفت: هیات های اجرایی که از معتمدین مردم هستند در این هیات ها و شعب اخذ رای این مهم را بر عهده دارند.

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی افزود: نماینده فرماندار برای نظارت بر عملکرد اعضای شعبه اخذ رای، مطابق قانون عمل خواهد کرد و هماهنگی ها و مدیریت روند اجرایی انتخابات در چهار هزار و ۵۴۵ شعبه اخذ رای است.

طباطبایی گفت: نمایندگان فرماندار در شعب، نمایندگان ستاد انتخابات هستید و نباید مشکلی در مسیر انتخابات انجام شود.

فرماندار مشهد گفت: بیش از ۲ هزار نفر از نمایندگان فرماندار در هزار و ۸۳۴ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان مشهد در روز انتخابات حضور دارند.

محسن داوری افزود: امروز این تعداد در مجتمع آیه ها حاضرند و در مجموع حدود پنج هزار نفر از نمایندگان فرماندار در مشهد و سراسر استان از طریق وبیناری در این همایش آموزشی حضور دارند.

مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی نیز گفت: قبلا هنگام رای گیری مردم برای رای دادن دچار زحمت می شدند، اما قرار است انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی برگزار کنیم.

کمال سرویها افزود: می توانیم وقایع روز انتخابات را پیش بینی کنیم، باید انتخاباتی روان و با حفظ کرامت رای دهنده ترتیب دهیم و اجرای اینها نیازمند قدری نظم و هماهنگی است.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند در کشور برگزار می شود.

استان خراسان رضوی شامل ۱۲ حوزه انتخابیه ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار