خبرهای داغ:
مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور برای اولین بار از برقراری اتصال مصرف داخلی بین نیروگاه اول و دوم آن سد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۱۱۰۴
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، فرزاد جونعلی وند گفت: این پروژه برای اولین بار جهت تامین برق پایدار مصرفی نیروگاه اول از طریق مصرف داخلی نیروگاه دوم با همکاری کارشناسان و متخصصان شرکت تولید و تعمیرات و نظارت معاونت نیروگاهی سازمان آب و برق خوزستان انجام گردید.

مدیر عامل سد و نیروگاه شهید عباسپور ادامه داد: این پروژه ضمن فراهم کردن زمینه اورهال اساسی واحد‌های ۱ و ۲ امکان متعادل کردن مدت زمان بهره برداری از واحد‌های نیروگاه اول را نیز فراهم کرده است.

جونعلی وند تصریح کرد: در این پروژه با اجرای کابل ۲۰KV به مسافت ۱KM در یک مسیر سخت از طریق تونل‌های دسترسی و خرید و نصب و راه اندازی دو دستگاه ترانسفورماتور KVA۱۶۰۰ و ۳ عدد بریکر اتوماتیک A۴۰۰۰ و بریکر‌های مدیوم ولتاژ ۲۰KV به همراه پنل‌های مربوطه زمینه انتقال برق پایدار از نیروگاه دوم با طراحی حفاظتی فراهم شده است.

جونعلی وند تصریح کرد: با انجام این پروژه با توجه به محدودیت‌های مصرف داخلی نیروگاه اول واحد‌های نیروگاه جهت تولید برق علیرغم در دسترس نبودن مصرف داخلی نیروگاه اول می‌توانند در اختیار شبکه سراسری برق قرار گرفته و تولید انرژی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار