زنجان-امام جمعه شهرستان دندی گفت:رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سبب القای روحیه خودباوری و امیدآفرینی در بین نسل جوان می شود.
کد خبر: ۹۵۷۱۰۶۴
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سبب القای روحیه خودباوری و امیدآفرینی در بین نسل جوان می شود

حجت الاسلام حکمت حکیمی فرد در حاشیه بازدید از افتتاحیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار بسیج ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا بخصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  اظهار کرد:وجود چنین رویدادهایی امید آفرین است چرا که  نسل نوجوان و جوان را به بالندگی و ارائه حس مسئولیت، مدیری، نقش آفرینی در جامعه رهنمون می کند.

 

وی خاطر نشان کرد:همچنین القای روحیه خودباوری یکی از اهداف این برنامه است که در بین دانش آموزان  در این رویداد مشهود بود.

 

امام جمعه شهرستان دندی خاطرنشان کرد:ایجاد حس خودباوری در بین نسل امروز که همه تفکرات ، نوآوری ها ، ابداعات و دستاوردها در عرصه های مختلف به ویژه در علم و فناوری از هر طرف به سمت جوانان است می تواند یک محرک ونقش آفرین محرک و مفید برای جوانان و نوجوانان ایجاد کند.

 

حجت الاسلام حکیمی فرد بابیان اینکه رشد ، نبوغ ،خلاقیت و نوآوری کارهای شایسته و ارزشمندی است که با حضور پررنگ دانش آموزان سبب ترغیب و تشویق نسل جوان شده وباعث ایجاد ظرفیت،پتانسیل ها و شکل گیری آینده ای خوب و درخشان می شود،تصریح کرد:ماحصل این زحمات نه تنها در  استان زنجان میتواند به عنوان یک نسل امید آفرین و نبوغ های فکری بروز و ظهور یابد بلکه در سطح کشور می تواند ارائه طریق داشته باشد.

 

این مسئول به نقش ائمه جمعه در راستای ترغیب نسل جوان برای توسعه و پیشرفت کشور و حرکت در مسیر موفقیت اشاره کرد و افزود:بها دادن به نسل جوان و تشویق نوجوانان ،ارزش کارشان را درک کردن و توجه به موضوع نبوغ و باور پذیری این قشر سبب شکوفایی استعدادها شده و نسل جوان را به ایمان و خودباوری می رساند.

 

وی بااشاره به اینکه خودباوری سبب می شود قشر جوان به سمت قله های عزت و پیشرفت حرکت کنند،گفت:مسئولین شهرستان ها اعم از نهادهای فرهنگی و نهادهای مرتبط میبایست جوانان فعال و پویا را شناسایی کرده و بال پروزا این عزیزان به سمت موفقیت باشند. 

 

وی در ادامه با اشاره به دیدار رهبری با ائمه جماعات در دی ماه سال جاری افزود: رهبر معظم انقلاب بر همدلی،ایجاد امید،مردم داری مسئولین تاکید ویژه ای داشتند.

 

حجت الاسلام حکیمی فرد در پایان افزود:مسئولین و متولیان امر میبایست  با تکیه بر آموزه های دینی روحیه و حس خودباوری را در بین مردم پررنگ کنند چرا که اگر همه مردم یکدل و واحد در کنار هم باشند جامعه آرمانی و ایده آلی که امامین انقلاب اسلامی به آن تاکید ویژه داشته اند،شکل می گیرد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار