خبرهای داغ:
شاهرود_ نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس گفت: روحیه بخش درمان باید عالی باشد و اگر پرسنل مشکل داخلی داشته باشد مجموعه کارایی ندارد و نسبت به مطالبات شخصی که حق آنهاست عنایت ویژه داشته باشید.
کد خبر: ۹۵۷۰۸۳۹
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

توجه به مشکلات و مطالبات جامعه بهداشت و درمان/مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خادم مردمبه گزارش خبرنگار بسیج، علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سرسرای پورسینا این دانشگاه با اشاره به اینکه مجموعه بهداشت و درمان در شرق استان زبان زد هست و پرسنل خوب و خدمتگذار به مردم دارد، افزود: راه اندازی بیمارستان امام رضا (ع) میامی، بخش قلب و حمایت از بیمارستان خاتم الانبیا (ص) از فعالیت‌های این دانشگاه در مدت تصدی دکتر شیبانی است و از همه تلاش گران در این دانشگاه تقدیر و تشکر می‌کنم.
او با تاکید بر مطالبات پرسنل کادر درمانی این دانشگاه، گفت: روحیه بخش درمان باید عالی باشد و اگر پرسنل مشکل داخلی داشته باشد مجموعه کارایی ندارد، اما اگر پرسنل مشکل اقتصادی و روحی و روانی نداشته باشد بهترین سرویس را ارائه می‌دهند و نسبت به مطالبات شخصی که حق آنهاست عنایت ویژه داشته باشید.
خانی با اشاره به جهش تولید مسکن، اظهار کرد: اگر زمین دستگاه‌ها دارند، اولویت با پرسنل خود مجموعه و وزارتخانه است و ما بر تشکیل شرکت تعاونی داریم و حمایت در کمیسیون عمران مجلس داریم و زمین مازاد دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با مسکن شهرسازی دستش بوده و اگر تعهد را انجام ندهند خلع ید می‌کنیم و یا در اختیار خود دانشگاه قرار تا از طریق تعاونی به پرسنل واگذار شود.
او ادامه داد: دانشکده دندانپزشکی را با پیشرفت ۸۵ درصدی و توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است و نیاز به حمایت وزارتخانه داریم.
خانی با خیرمقدم به دکتر بهادری و تاکید بر اینکه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان شاهرود خوب هستند، تصریح کرد: از ظرفیت نیرو‌های داخلی استفاده کنید و چتر حمایتی به عنوان رئیس دانشگاه بر همه شرق استان داشته و پیگیری کار‌های بخش پزشکی درمان و سلامت از طریق وزارتخانه را داشته باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها