خبرهای داغ:
جلسه نشست صمیمی سردار ولی زاده، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران در ناحیه اسلامشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۸۲۳
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خبرگزاری بسیج، یکشنبه ۲۴ دی ماه سردار قربان محمد ولی زاده طی نشست صمیمی با پاسداران سپاه اسلامشهر به تبیین مسائل روز و گفت وگو صمیمانه و پرسش و پاسخ پرداخت.سردار ولی زاده در این نشست که با حضور فرماندار شهرستان و فرماندهان حوزه ،اقشار و ستاد ناحیه بود ،ضمن تبریک حلول ماه رجب بیان کرد:ما باید از فرصت این ماه پر برکت الهی خیلی خوب برای خودسازی و عبادات و ذخیره اخروی استفاده کنیم ،که این فرصت ها می گذرد و ما نباید حسرت زده با دستان خالی باشیم.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران با تقدیر و تشکر از تلاشها و مجاهدت ها در راه اعتلای بسیج و ماموریت های محوله به سپاه اسلامشهر بیان کردن: ما توفیق بسیار خوبی پیدا کرده ایم که این لباس جهاد و رزم پاسداری را به تن کرده ایم و عقبه ی آن بر می گردد به آقا رسول الله (ص) و یارانش و به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا تا رزمندگان دفاع مقدس ، که آن رزمندگان با توکل و توسل در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب بوده اند و در تمامی صحنه ها ، در محورهای اصلی و خط مقدم بوده اند و این قدرت ایمان به خدا و توسل به ائمه اطهار موجب پیروز شدن ما شده است.
وی با اشاره به وقایع اخیر و جنگ در فلسطین گفت: در حال حاضر هم در فلسطین و غزه و در مقابل رژیم تا دندان مسلح اسرائیل ،رزمندگان جبهه مقاومت که کمتر از سه هزار نفر هستند ،با نیروی ایمان و اعتقاد خود است که چه صحنه های موفقیت آمیزی را به رخ دنیا می کشند و این سلاح های پیشرفته در مقابل نیروی ایمان ره آورد و دست آوردی ندارد .
سردار ولی زاده با تبیین پیشرفت های اخیر نظام و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در مقابل دشمنان به موضوع جنگ ترکیبی و ناامید کردن مردم با بزرگ جلوه دادن نقاط ضعف و تبلیغات دروغ دشمنان پرداخت و گفت: یکی از ماموریت های اصلی و ویژه ما در بسیج عمق بخشی داخلی در شهرستان ها و کشور است که آن از طریق خدمت کردن به مردم، رفع محرمیت و.. با فعال نگه داشتن پایگاه های بسیج و با جهاد تبیین و با حضور در اجتماع مردم و خدمتگزاری به مردمی که در تمامی صحنه های انقلاب جانفشانی کرده اند ، است و ما وظیفه خود می‌دانیم که در بین مردم باشیم و خدمت کنیم.
همچنین سردار ولی زاده با مهم دانستن انتخابات پیش رو از مصداق های افزایش امنیت ، پیشرفت و آسایش مرتبط با مشارکت بالا در انتخابات نام برد و خاطر نشان کرد: با جهاد تبیین برای مردم و بیان نقاط قوت و پیشرفت های چشمگیر نظام و همچنین بیان ضعف و کاستی ها و کارهای انجام شده توسط مسئولین کشور و شهرستان برای مردم می توان مردم را به حضور در انتخابات تشویق کرد.
در پایان جلسه که با گفت وگو صمیمانه ، پرسش و پاسخ و درخواست های پاسداران همراه بود، سردار ولی زاده قول پیگیری از ستاد کل سپاه برای مطالبات قانونی پاسداران را داد.

 
تهیه خبر و گزارش تصویری:  سید عبدالرحمان بیات غیاثی

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار