سومین جلسه مشترک سپاه فتح استان برای مشارکت در طرح عظیم و مردمی کاشت یک میلیارد درخت با حضور فرماندهان و مدیران ستادی، مسئولین بسیج سازندگی نواحی و ادارات منابع طبیعی شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۷۶۰
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، دراین جلسه که در سالن جلسات سپاه فتح برگزار شد، سرهنگ حسن رضایی، مسئول قرارگاه بسیج سازندگی ، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح گفت: با هماهنگی های انجام شده با شهرستانها، طی هفته جاری و هفته آینده با استقرار ماشین آلات، عملیات حفر چاله و گودال را با همکاری منابع طبیعی انجام داده و سپس به صورت منسجم و هماهنگ کاشت درخت را آغاز خواهیم کرد.

سرهنگ برومند زاده، معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان نیز با اعلام اینکه ما سرباز ولایت و پیرو رهبریم، اظهار داشت : مشارکت ما در این طرح عظیم و مردمی فراتر از تفاهم نامه است و در راستای اطاعت امر مقام عظمای ولایت تمام توان خود را به کار میگیریم.

وی همچنین با اشاره به حضور در جنگ ترکیبی با دشمن، اظهار داشت: در یک جنگ ترکیبی با دشمن هستیم که علاوه بر موضوعات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، موضوعات زیستی، منابع طبیعی و محیط زیست را نیز در بر میگیرد و این مطلب، مسئولیت ما را خطیرتر می کند لذا می طلبد با مجموعه منابع طبیعی همکاری و مشارکتی حتی فراتر از درختکاری داشته باشیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز از همراهی بسیج سازندگی سپاه فتح استان در تحقق دستور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تقدیر کرد.

سعید جاویدبخت خاطرنشان کرد: علی رغم عدم وجود زیرساخت مناسب در سطح استان، با فعالیت جهادی، نهالستانها را تاسیس و فعال کردیم و امسال حدود دو میلیون نهال تولید کرده و با اجرای پویش های مختلف با همکاری آحاد مختلف مردم شریف استان، در حال کاشت نهال هستیم.

وی همچنین اعلام کرد: با حضور و همکاری سپاه و بسیج غیور و همیشه در صحنه، می توانیم به تعهداتمان به بهترین نحو ممکن عمل کنیم.

سیدصادق خرسندی معاون فنی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد نیز با اعلام عرصه های مورد نظر برای فعالیت حفر چاله و کاشت درخت در شهرستانهای استان، بر شروع رسمی و منسجم طرح تاکید کرد.

مشارکت سپاه و بسیج در طرح عظیم و مردمی کاشت یک میلیارد درختمشارکت سپاه و بسیج در طرح عظیم و مردمی کاشت یک میلیارد درختمشارکت سپاه و بسیج در طرح عظیم و مردمی کاشت یک میلیارد درخت

 

ارسال نظرات