خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب عنوان کرد

راه‌اندازی گمرک اختصاصی صنعت نفت جنوب/ لزوم تسهیل شرایط برای صدور خدمات فنی و مهندسی

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در تلاش هستیم تا یک گمرک اختصاصی در جنوب برای حوزه صنعت نفت راه اندازی کنیم تا بتوانیم از سازندگان در بحث صادرات حمایت کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۰۷۳۹
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲

علیرضا دانشی امروز، ۲۵ دی ماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازندگان استان توان این را دارند که سهمی در حل مشکل بیکاری استان داشته باشند و لازمه آن این است که شرایط برای صدور خدمات فنی و مهندسی در استان خوزستان تسهیل شود.

وی افزود: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بحث کیفیت به کمک سازندگان خواهد آمد تا شاهد ارتقای کیفی تولیدات باشیم و از این رو بتوانیم بحث صادرات خدمات فنی و مهندسی کالا را داشته باشیم که این مساله به حل مساله اشتغال استان کمک زیادی می کند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: افزایش سهم صادرات خدمات فنی و مهندسی باید به صورت جدی در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد. در این زمینه باید به صورت ویژه کارگروهی در استانداری خوزستان شکل بگیرد و مجوزاتی از کشور اخذ شود تا سازندگان بتوانند کالا و خدمات فنی و مهندسی خود را به راحتی صادر کنند.

دانشی عنوان کرد: در تلاش هستیم تا یک گمرک اختصاصی در جنوب برای حوزه صنعت نفت راه اندازی کنیم تا بتوانیم از سازندگان در بحث صادرات حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قوانین و مقرراتی که در این زمینه وجود دارد بازدارنده و مانع هستند و باید مسئولان استان تلاش کنند تا با حل و فصل مشکلات و بهبود شرایط و قوانین زمینه را برای صادرات خدمات فنی و مهندسی فراهم کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار