مدیر کانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان از اعزام ۴۵ زائر اولی از استان به مشهد مقدس و زیارت بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرّضا(ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۰۷۳۸
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، دادخدا خدایار در حاشیه اعزام زائران زائر اولی‌ها اظهار کرد: همزمان با ولادت امام محمد باقر (علیه السلام) و آغاز ماه رجب، عاشقان دلداده امام مهربانی ها از سیستان و بلوچستان به مشهد مقدس اعزام شدند و به مدت سه شبانه روز در زائر شهر رضوی اسکان و مورد پذیرایی قرار می‌گیرند.

وی افزود: مدیریت کانون های خدمت رضوی در استان با مساعدت بنیاد کرامت رضوی و جمعی از خیران، امروز در قالب یک دستگاه اتوبوس، تعداد ۴۵ نفر از شهروندان سیستان و بلوچستان که تاکنون توفیق زیارت بارگاه منور رضوی پیدا نکردند را راهی مشهد مقدس کرد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این اعزام از بین نامه های ویژه تولیت آستان مقدس رضوی و درخواست های ارائه شده به دفتر استان انتخاب شده اند.

خدایار خاطرنشان کرد: زائران در مدت حضورشان در مشهد ضمن عرض ادب به ساحت امام رئوف و زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، از برنامه های فرهنگی حرم مطهر رضوی بهره مند شده و یک وعده نیز میهمان غذای مهمانسرای حضرت خواهند شد.

وی با بیان اینکه هزینه اعزام این کاروان حدود ۴۵۰ میلیون ریال است، افزود: با اختصاص سهمیه مهر درخشان رضوی، هر ماه یک کاروان زائر اولی به مشهد مقدس اعزام خواهد شد.
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار