خبرهای داغ:
شکری خبر داد

عضویت ۲۴ هزار نفر ملایری در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان وعشایر

همدان-مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان گفت: تاکنون در ملایر۲۴هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان وعشایر هستند و یک هزار و 300 نفر از مستمری ماهیانه بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۹۵۷۰۷۲۶
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاتم شکری در بخشداری زند با اشاره به وضعیت بیمه‌ای استان و شهرستان ملایر اظهار کرد: افزایش ضریب نفوذ بیمه اجتماعی از برنامه‌های جدی دولت سیزدهم است.

وی افزود: برای تحقق این موضوع به منظور هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های سایر ادارات در راستای تبیین خدمات صندوق ستاد راهبردی تشکیل شده است وهمه اعضاء ستاد از ادارات خدمات رسان در حوزه روستا و مناطق عشایری است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان گفت: طی ۱۸ سال، از گذشته تاکنون در شهرستان ملایر۲۴ هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان وعشایر هستند و یک هزار و ۳۰۰ نفر به صورت ماهیانه از مستمری بازنشستگی از کارافتادگی و فوت بهره‌مند هستند.

وی افزود: دولت دو سوم حق بیمه افراد واجد شرایط این صندوق را می‌پردازد و همه افراد ۱۸ الی ۵۰ سال می‌توانند عضو این صندوق بیمه اجتماعی شده و همچون سایر مشاغل از پوشش بیمه اجتماعی استفاده کنند.

بخشدار بخش زند شهرستان ملایر نیز در ادامه بیان کرد: برای تحقق عدالت اجتماعی باید به ضرورت واهمیت بیمه توجه کرد چراکه بیمه می‌تواند بخشی از نیاز‌های خانواده را جبران کنند و به نوعی کمک به اقتصاد خانواده  باشد.

احمدی ادامه داد: برای تعمیم و گسترش بیمه اجتماعی در بخش زند شهرستان ملایر از همه ظرفیت‌های دهیاران استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار