خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۷۰۶۰۰
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول در نشست دهه فجر شهرستان که در فرمانداری برگزار گردید، گفت: ۳۲ برنامه اصلی و ۳۸۰ ویژه برنامه در پایگاه‌های بسیج شهرستان دزفول به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر تدارک دیده شده است.

سرهنگ بهروز حکمت پور با اشاره به مشارکت تمام ۱۳۰ پایگاه مقاومت بسیج دزفول در برنامه های دهه فجر افزود: این پایگاه‌ها علاوه بر نورافشانی جشن پیروزی انقلاب اسلامی، برای ایجاد شور و نشاط به صورت رزمایشی در سطح شهرستان حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات ادامه داد: چهار برنامه ویژه فضای مجازی تدارک دیده شده که یکی از آنها ارائه عملکرد انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول خواستار ارائه دستاوردهای ادارات مختلف شد و گفت: اجرای برنامه‌های تبیینی در مساجد، برگزاری ادوهای جهادی در مناطق محروم، پیاده روی خانوادگی و برگزاری مسابقات بومی محلی از برنامه‌های دهه فجر می‌باشند.

وی افزود: ۶ باب منزل مددجویان کمیته امداد دزفول را تحویل گرفتیم و در حال بازسازی آنها هستیم که در دهه فجر افتتاح خواهند شد.

سرهنگ حکمت پور اعزام یکهزار و ۲۰۰ نفر در قالب کاروان راهیان نور به مناسبت هفته بسیج را یادآور شد و اظهارکرد: ۸۰۰ نفر نیز با همکاری اداره آموزش و پرورش در دهه فجر به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

وی خواستار محتواسازی برای جشن‌های دهه فجر شد و افزود: اداره امور مالیاتی باید درخصوص افزایش مالیات، بازاریان را توجیه کند ضمن اینکه باید بیان شود مالیات‌های دریافتی کجاها هزینه می‌شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: بسیج دانش آموزی در حال برنامه ریزی است و امیدواریم آموزش و پرورش همچون سال‌های گذشته در برگزاری برنامه‌های دهه فجر به بسیج کمک کند.

وی افزود: انتظار می‌رود رسانه‌ها نیز حمایت از نامزدهای انتخابات را در دهه فجر کنار بگذارند و در این ایام هر رسانه یک اقدام انقلاب را به صورت ویژه انعکاس دهد.

سرهنگ حکمت پور با بیان اینکه رسانه‌ها باید به صورت متحد عملکرد نظام در شهرستان را به رخ دشمنان بکشند، گفت: بسیج دانشجویی با کرسی‌های آزاد اندیشی و اردوهای راهیان پیشرفت اقدامات خوبی آماده دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها