خبرهای داغ:
این همایش با حضور خواهران بسیجی و رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان در محل مجتمع شهید سلیمانی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۷۰۴۹۹
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،این همایش با حضور خواهران بسیجی و رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان در محل مجتمع شهید سلیمانی برگزار گردید.

در این همایش حجت الاسلام زمانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه اسفراین گفت:زنان مسلمان ایرانی در تحقق بیانیه گام دوم نقش تمدن سازی را ایفا می‌کنند و در بسیج به‌خوبی طراحی، اجرا و شکل‌گرفته است.

وی گفت:بسیج خواهران به عنوان اولین و گسترده ترین تشکل مردمی زنان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در مراحل مختلف وظایف خطیری را به عهده داشته است، به ویژه در عرصه های علمی و فرهنگی طلایه دار حرکت های شورآفرین در دفاع از اسلام در حوزه مسایل زنان با تبیین دیدگاههای حضرت امام (ره) و همچنین مقام معظم رهبری که مترقی ترین دیدگاهها و نظرات را پیرامون دفاع از حقوق زنان مطرح کرده‌اند تلاش می کنند.

حجت الاسلام زمانی در ادامه به اتفاقات غزه و همچنین یمن نیز اشاره ای داشتند.

ایشان نیز حضور حداکثری و مشارکت بانوان در انتخابات پیش رو را عنوان کردند و گفت:شما خواهران به عنوان رابطین نمایندگی که هریک خود هادی سیاسی نیز هستید وظیفه دعوت و مشارکت مردم در انتخابات را نیز به عهده دارید.
در ادامه این همایش کارگاه های توجیه و تبیین برنامه های نمایندگی ولی فقیه برگزار گردید‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار