مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم خبر داد:
حجت الاسلام حیدری گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی است که در راستای تحقق منویات ایشان برنامه ها و طرح های قرآنی از جمله برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم در کانون های مساجد در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۵۷۰۴۵۲
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام محمدرضا حیدری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اعلام این خبر گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی است که در راستای تحقق منویات ایشان برنامه ها و طرح های قرآنی از جمله برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم در کانون های مساجد کشور در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: کرسی های تلاوت قرآن کریم تاکنون به همت کانون های فرهنگی هنری بچه های آسمان، فاطمیه و امام مهدی(عج) برگزار شده است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اجرای طرح «تلاوت نور» در مساجد استان قم، تصریح کرد: محافل انس با قرآن کریم، جلسات خانگی تلاوت قرآن همراه با تفسیر و ترجمه در کانون های مساجد استان به ویژه در مناسبت های ملی و مذهبی برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد قم افزود: در استان قم نیز با همکاری کانون های فرهنگی هنری و ارکان مساجد، پایگاه های قرآنی راه اندازی شده اند و در راستای اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآن» کرسی های تلاوت قرآن کریم را با حضور قاریان برجسته و ممتاز ملی و بین المللی برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: با برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم زمینه پیوند محکم تر و انس بیش از پیش مردم با کلام وحی فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات