در راستای استقبال از دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد یادواره 15 شهید عملیات کربلای پنج شهر چرام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۳۵۱
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چرام، یادواره شهدای عملیات کربلای پنج شهر چرام با حضور جمعی از رزمندگان شرکت کننده در عملیات کربلای پنج و خانواده‌های معظم شاهد در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر برگزار شد.

سردار حاج اصغر حبیبی در این برنامه گفت: خداوند متعال فرموده شهدا منتظر ما هستند که به آنها ملحق شویم و از محلق شدن ما خوشحال می‌شوند.

یادگار دوران دفاع مقدس افزود: ما با بصریت، دشمن شناسی و تبعیت از ولایتاست که می توانیم تداوم دهنده راه شهدا باشیم و به آنها ملحق شویم.

وی ادامه داد: اگر مجاهدت‌های جوانان این مرز و بوم که به این شهادت ها منجر شده است نبود همه روزهای این ملت در زیر چتر ظلم و تجاوز و دخالت دشمنان اسلام و ایران به شب های تار مبدل می‌شد.

حبیبی با بیان اینکه شهادت و مفقود الاثر شدن شهید شفیعی( از شهدای مفقود الاثر شهر چرام ) و سایر شهدا بود که کمر استکبار را شکست و آن کسی که ایثارگری و منطق شهدا را پذیرفت پوزه استکبار جهانی را به خاک می‌مالد، عنوان کرد: این شهدای ما بودند که با رشادت‌ها، وفای به عهد و گریه‌های نیمه شب خود اهل سنت غزه را بیدار کردند که اکنون توانسته کمر اسرائیل و حامیانش را بشکند.

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) فرمود که مصمم باشید و از شهادت نترسید که شهادت عزت و حیات ابدی است، گفت: سال 1401 منافقین با فریب تعدادی از نوجوانان با شعار زن، زندگی، آزادی به ایثارگری، شهدا و ارزش‌های ایرانی و اسلامی ما اهانت و فاحشه گری و هررزگی را رواج دادند اما جهاد تبیین آمد و تبعات منفی آن را برای جامعه روشن کرد.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در جامعه گفت: در این جنگ هیبریدی و چند وجهی تنها با جهاد تبیین و آگاه سازی جامعه است که می‌توان توطئه دشمنان را خنثی کرد. گفتنی است، عملیات کربلای پنج در تاریخ ۱۹ دی سال ۱۳۶۵ با رمز یا زهرا (س) در منطقه شلمچه و شرق بصره آغاز شد که در جریان آن ۱۵ نفر از رزمندگان چرامی به شهادت رسیدند و مردم شهرستان چرام از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون تعداد ۱۳۷ شهید والامقام تقدیم میهن اسلامی کرده‌اند.

برگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای پنج در شهرستان چرامبرگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای پنج در شهرستان چرامبرگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای پنج در شهرستان چرامبرگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای پنج در شهرستان چرامبرگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای پنج در شهرستان چرام

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار