نکوئی گفت: در قالب تشکیل میز خدمت جهادی و با مشارکت آبفای زاهدان، آبرسانی به روستای امان آباد شوره رود زاهدان با اعتبار ۳ میلیارد ریال ، جهت استفاده ۳۵ خانوار این روستا ، اجرا و در هفته گرامیداشت بسیج سال جاری به بهره‌برداری رسید
کد خبر: ۹۵۷۰۲۵۱
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان با حضور رئیس، دبیر، منشی و اعضای هیئت با بررسی دو‌موضوع«مدیریت مصرف آب و برق در استان و شهرستان زاهدان و مشارکت حداکثری در انتخابات» در سالن کنفرانس اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان برگزار و نظرات و پیشنهادات اعضا، نسبت به دو موضوع مطرح شده مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مباحثی از جمله آبرسانی به نقاط کم برخوردار در قالب میز خدمت جهادی و پیگیری مسائل ، موانع و مشکلات اِحصا شده در این زمینه ، به طور خاص بحث و تبادل نظر شد .

سرهنگ پاسدار حسن نکویی، مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و دبیر هیئت اندیشه ورز،با اشاره به موضوع مدیریت مصرف آب در استان گفت: مسأله آب از مسائل اساسی استان و کشور است و مسأله کم آبی یکی از دغدغه های اساسی ماست.

وی افزود:در قالب تشکیل میز خدمت جهادی و با مشارکت آبفای زاهدان، آبرسانی به روستای امان آباد شوره رود زاهدان با اعتبار ۳ میلیارد ریال ، جهت استفاده ۳۵ خانوار این روستا ، اجرا و در هفته گرامیداشت بسیج سال جاری به بهره‌برداری رسید .

وی بیان کرد:  پیگیری و استارت کار پروژه آبرسانی به دو روستا در حوالی چشمه زیارت زاهدان انجام و ان شالله تا پایان سال ۱۴۰۲ ساکنان این روستاها از آب بهداشتی برخوردار خواهند شد .

سرهنگ نکوئی اشاره ای به اقدامات شرکت آبفای استان در اجرای تامین آب اضطراری به سیستان و زاهدان نمود و اعلام کرد: با برنامه ریزیهای صورت گرفته ، به حول قوه الهی مشکلی در آب شرب جهت شهروندان محترم حوزه سیستان و زاهدان نخواهیم داشت .

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری گفت: در بحث انتخابات ، تبیین تاثیر انتخابات در قانون گذاری و اقتصاد کشور، ایجاد امید و انگیزه برای قشرهای مختلف مردم از جمله جوانان برای افزایش حضور در پای صندوق‌های رای، استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج برای افزایش مشارکت در انتخابات ، از مهمترین عواملی است که میتواند میزان مشارکت حداکثری را افزایش دهد.

در حاشیه جلسه هیئت اندیشه ورز، به پیشنهاد مدیر سازمان بسیج کارمندان و ادارات کل سپاه سلمان استان "سید احسان پاپلی برواتی" فرمانده پایگاه شرکت آبفای استان بعنوان رئیس کارگروه در بخش «مدیریت مصرف آب » هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارمندان و ادارات استان ، معرفی شد .

در پایان از زحمات رضایی، مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان و دبیر هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و‌کارمندان استان، تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار