خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی اجرای تفاهم نامه در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت با حضور سردار شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان، مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان، مرادی حقیقی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مدیران دو مجموعه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۲۴۳
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

سردار شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این جلسه بیان داشت؛ در کنار هم قرار گرفتن منابع طبیعی و بسیج سازندگی خصوصا استفاده از ظرفیت گروه های جهادی میتوانند مشکلات حوزه منابع طبیعی را حل کند.
سردار شوقانی افزود: بسیج سازندگی میتواند با در اختیار قرار دادن عرصه از طرف منابع طبیعی در امر تولید نهال هم نقش اساسی ایفا کند.
مهدی کاشفی مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: در حوزه نیروی انسانی هیچ محدودیت در سازمان بسیج سازندگی وجود ندارد. در بخش صیانت و حفاظت از جنگل هم بسیج در کنار منابع طبیعی فعالیت تمام قد حضور دارد.
وی افزود :کاشت و نگهداری درخت مهم و برای ما ارزشمند است که با حضور گروه های جهادی در این طرح اجرایی خواهد شد.
جعفر مرادی حقیقی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در این نشست گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد محقق شدن طرح کاشت یک میلیارد درخت در چهار سال و کاشت سه نهال در سال توسط هر ایرانی و تاکیدات سردار زهرایی ریاست سازمان بسیج سازندگی کشور بر اجرای شدن منویات مقام معظم رهبری در زمینه کاشت یک میلیارد درخت در زمان مقرر، با استفاده از ظرفیت بالای بسیج امکان پذیر میباشد و در استان سمنان با توجه به تعهدات چهار سال ده میلیون درخت در سال اول طرح بیش از سه میلیون نهال تولید شده است و لزوم کاشت درخت در استان سمنان درختکاری به درختداری و نگهداری از سوی مردم با مشارکت ظرفیت بسیج انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها