خبرهای داغ:

تجلیل از سرامدان رشته مهندسی عمران آذربایجان شرقی در تبریز

تبریز- آیین تجلیل از سرامدان رشته مهندسی عمران آذربایجان شرقی توسط بنیاد نخبگان استان در تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۱۹۷
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در مراسم تجلیل از سرامدان رشته مهندسی عمران آذربایجان شرقی توسط بنیاد نخبگان استان از دکترابوالفضل دانیالی،دکتر احمداکبرلو، مهندس احمد تجلیل،دکتر ارسطو ارمغانی،مهندس اکبر باستانی پور، دکترعلاء الدین بهروش،دکتر طالب مراد شقاقی،دکتر یوسف حسن زاده،دکتر میکائل یوسف زاده به پاس چندین دهه فعالیت علمی، پژوهشی و اجرایی در حوزه عمران و علم آموزی به نسل های مختلف و تربیت نخبگان و مهندسان برجسته در رشته عمران با اهدا لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از برگزیدگان جایزه کتاب سال آقایان میرحسن موسوی، سید امین خطیبی و کریم متقی نیز قدردانی به عمل آمد.

در جریان برگزاری مراسم تجلیل از سرامدان رشته مهندسی عمران آذربایجان شرقی توسط بنیاد نخبگان استان از دکترمحمدعلی نژاد ساریخانی نیز به پاس سال ها فعالیت در عرصه علم، آموزش، طبابت، سیاست آذربایجان شرقی و نقش اثرگذار وی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم همچنین تقدیر ویژه ای نیز از دکتر جلیل نواده اباذر مدیرعامل گروه صنعتی پارس ساختار، کارآفرین برجسته آذربایجان شرقی مطرح در سطح کشورصورت گرفت.

 رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی در این مراسم تکریم و قدردانی از فعالیت ها و تلاش های اساتید برجسته و سرامدان رشته های مختلف را جزو برنامه ها و اولویت های بنیاد نخبگان استان عنوان کرد.

 یوسف زندی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم مراسم تکریم از بزرگان و اساتید برجسته رشته های مختلف را به عنوان سرمایه های بی بدیل استان برگزار نمایید تا هم ادای دینی هر چند کوچک به جایگاه و فعالیت های ارزشمند این عزیزان داشته باشیم و هم اینکه برای جوانان الگوسازی نموده و بزرگان این خطه را به نحو احسن معرفی کنیم.

آیین تجلیل از سرامدان رشته مهندسی عمران آذربایجان شرقی توسط بنیاد نخبگان استان و با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و شهرداری تبریز در سالن آمفی تئاتر هتل گسترش این شهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها