خبرهای داغ:
۲هزار نفر از دهه‌ هشتادی‌ها و نودی‌ها به‌یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی گردهم آمدند و ندای همیشه در صحنه‌ام را سر دادند.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۷۹
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳

میدان داری دهه نودی‌ها به‌یاد مرد میدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اجتماع باشکوه دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها با حضور ۲هزار جوان و نوجوان پردیسانی در مجموعه ورزشی خانه مهندس برگزار شد.

امروز در پردیسان، جمعه تعطیل نبود. دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها با حضور خودشان حاضری خوردند و ندا سر دادند که همیشه در صحنه حاضر هستیم.

دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در این مراسم با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ ایران و تصاویری از شهدا با آرمان‌های شهدا تجدید عهد بستند و هر کدام برگ زرینی را در تاریخ ۴۵ ساله قطور انقلاب اسلامی ثبت کردند.

قصه دلدادگی، عشق به انقلاب و ولی امر ۴۵ سال است که در اقصی نقاط ایران اسلامی روایت می‌شود و امروز نیز بار دیگر قصه‌ حماسه حضور دلدادگان دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها روایت شد.

این گردهمایی در میان نسل پنجم انقلاب که دل هر بیننده‌ و مستمعی را به وجد می‌آورد نشان داد که انقلاب برگرفته از مکتبی است که دلدادگان جوان زیادی دارد. این جوانان عهد بستند تا پای جان برای رساندن پرچم پرافتخار میهن اسلامی به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت بقیه الله الاعظم بایستند.

دهه هشتادی‌ها ‌و دهه نودی‌ها در این اجتماع حماسی سرودهای حریفت منم و فرمانده سلام را با نواخوانی محمد اسداللهی همخوانی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار