ا محمد علی‌نظری رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام گفت: اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با بیش از ۱۴۰۰ اثر و بیش از ۱۵ عنوان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۹۹۶۷
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد علی‌نظری رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: یکی از رسالت‌های بزرگ اصحاب رسانه و مطبوعات، بیان دستاوردهای نظام و انقلاب و امیدآفرینی در سطح جامعه است.

 

وی افزود: رسانه‌ها می‌توانند به عنوان بازوی قدرتمند مسئولان در اجرای توسعه و پیشرفت کشور مؤثر باشند چراکه امروز دشمنان با بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای با اهداف خاص به دنبال ایجاد تغییر در سبک زندگی ایران اسلامی و مسموم کردن اذهان جامعه برای ایجاد یاس و ناامیدی هستند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام ادامه داد: جشنواره ابوذر با بیش از ۱۴۰۰ اثر در قالب‌های مختلف با بیش از ۱۵ عنوان و موضوع به کار خود پایان داده است و در بهمن ماه امسال در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اختتامیه آن برگزار خواهد شد.

 

علی‌نظری خاطرنشان کرد: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با محورهای شعار سال مهار تورم و رشد تولید، مکتب شهیدالقدس، جهاد تبیین، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، سبک زندگی ایرانی‌اسلامی- حجاب زنان، پیوند رسانه و صنعت پتروشیمی و گاز، محیط‌زیست و حفاظت از منابع طبیعی، برق و الگوی مصرف، موضوعات اجتماعی (ازدواج، فرزندآوری، سبک زندگی اسلامی، حجاب و عفاف، اعتیاد و طلاق) و اربعین حسینی در استان ایلام برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: این جشنواره در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

 

آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شوند که در بازه زمانی ۱۰ دی ماه سال ۱۴۰۱ تا ۲۵ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در یکی از نشریات سراسری، استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشند. 

 

 

ارسال نظرات