خبرهای داغ:
قوامی مشفق:

اگر فرهنگ بسیجی را ارج می‌نهیم مرهون فرهنگ عاشورایی هستیم

همدان- مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه سپاهی و بسیجی حاصل ظهر عاشورا است، گفت: امروز خبرنگاران ما از حضرت زینب(س) الگو می‌گیرند؛ اگر فرهنگ بسیجی و پاسدار را ارج می‌نهیم مرهون فرهنگ عاشورایی هستیم.
کد خبر: ۹۵۶۹۹۶۳
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ناصر قوامی مشفق در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر و گردهمایی اهالی رسانه‌ای استان همدان ضمن تسلیت ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی، مردم غزه، حادثه تروریستی کرمان و ۱۱۶ خبرنگار غزه که به شهادت رسیدند، اظهار کرد: یک هزار و ۲۵۰ اثر در ۱۱ قالب و ۱۱‌ محور با موضوع افزایش جمعیت و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی افزود: به طور قطع ما هرچه داریم از ظهر عاشورا متولد شده است و اگر نبود رسالت رسانه‌ای حضرت زینب (س) این رسالت نیمه تمام می‌ماند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: ما استقبال قابل توجهی از این جشنواره را از سوی اصحاب رسانه شاهد بودیم که در بخش‌های مختلفی از جمله؛ گزارش، خبر، تیتر، یادداشت، عکس، موشن گرافی و کلیپ شرکت کردند.

وی با بیان اینکه سپاهی و بسیجی حاصل ظهر عاشورا است، ابراز کرد: امروز خبرنگاران ما از حضرت زینب(س) الگو می‌گیرند؛ اگر فرهنگ بسیجی و پاسدار را ارج می‌نهیم مرهون فرهنگ عاشورایی هستیم، اگر این رسالت زیبنی نبود خبری از این فرهنگ غنی نبود.

قوامی مشفق با اشاره به روز شهادت شهید احمدی روشن که با شهادت خود موجب عزت و سربلندی این دیار شدند، خاطرنشان کرد: مفتخریم در این روز پر خیر و برکت این اختتامیه را برگزار کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار