نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر ضرورت امیدآفرینی رسانه‌ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۶۹۹۴۸
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست هم اندیشی و گرامیداشت روز بسیج رسانه مصادف با روز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر، خبرنگار صدا و سیما در جنگ تحمیلی و نامگذاری این روز به نام روز بسیج رسانه، جلسه ای با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیجی استان چهارمحال و بختیاری  در دفتر حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

 حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیجی استان گفت: انتخابات مظهر جمهوریت و مردم‌سالاری نظام است و اگر این رویداد مهم به خوبی برگزار نشود و مظاهر آن خود را نشان ندهد نظام آسیب می‌بیند از همین رو وظیفه هر قشر و گروهی است که تا می‌تواند در برگزاری پرشور آن اهتمام ورزد.

وی افزود: رسانه‌ها نیز در این میان نقش مهم و اثرگذاری دارند و با تقویت روحیه و امید در جامعه می‌توانند در برگزاری انتخاباتی پرشور موثر واقع شوند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تاکید بر اینکه نقادی رسانه‌ها باید امیدوارکننده باشد، اضافه کرد: در حالی که انتظار می‌رود آستانه تحمل مدیران در برابر نقد‌ها بالا رود، اما از سوی دیگر رسانه‌ها باید در نظر داشته باشند که نقد‌هایی که مطرح می‌کنند امیدوارکننده باشد و از نقد‌های ناامیدکننده و یاس‌آور صرف‌نظر شود.

وی با قدردانی از خدمات دولت سیزدهم، اظهار داشت: در این دولت نگاه عدالت‌محورانه و خدمتگزاری به مردم به مراتب بیشتر از دولت‌های قبل است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: سرعت کشور به سمت فتح قله پیروزی بیشتر شده است و دشمنان‌مان در حال نابودی و اضمحلال هستند و جامعه بشری نسبت به جنایت‌های آمریکا و اسرائیل واقف شده و علیه استکبار جهانی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های رسانه‌ای باید به حفظ و تقویت ارزش‌ها و آرمان‌های کشور منتج شود، تصریح کرد: هدف اصلی همه ما از جمله فعالان عرصه رسانه باید تقویت نظام باشد و باید بر این عقیده باشیم که ارزش قلم گم‌شدنی نیست و در نزد پروردگار متعال محفوظ می‌ماند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، بیان داشت: برای رشد و ارتقای هر مجموعه‌ای باید ضعف‌ها و قوت‌های آن مجموعه به خوبی شناسایی و درصدد تقویت قوت‌ها و رفع ضعف‌ها برنامه‌ریزی شود و مجموعه رسانه‌ای استان نیز باید به این موضوع دقت لازم را داشته باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهید غلامرضا رهبر شهید شاخص رسانه، یادآور شد: راه شهدا باید ادامه پیدا کند و رسانه در تبیین راه شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای برعهده دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار