خبرهای داغ:
فرماندار گرمسار با بیان اینکه نظر نهایی شورای نگهبان فصل الخطاب بررسی صلاحیت داوطلبان خواهد بود، گفت: تشویق به حضور حداکثری در انتخابات مهم‌ترین وظیفه رسانه‌ها در شرایط کنونی است.
کد خبر: ۹۵۶۹۸۹۸
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، رضا خانی در آئین گلباران مزار شهدا به مناسبت سالروز تشکیل بسیج رسانه اظهار داشت: افزایش میزان مشارکت در انتخابات و نقش محوری رسانه‌ها در امید آفرینی در سطح جامعه در دستور کار خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای قرار گیرد.
وی با بیان اینکه هر رسانه سفیر دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات است، تصریح کرد:بیان عملکرد و دستاورد‌های نظام و دولت در دستور کار قرار گیرد، علی رغم وجود مشکلات اقتصادی دستاورد‌های خوبی در طول چهار دهه اخیر داشتیم که باید برای عموم مردم تبیین شود.
فرماندار گرمسار افزود: چهار راهبرد اصلی رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت در انتخابات در دستور کار است.
وی با تأکید بر اینکه امنیت و سلامت انتخابات با تلاش شبانه روزی شورای تأمین برقرار می‌شود، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری یکی از مهم‌ترین راهبرد‌هایی است که تحقق آن نیاز به حرکت جهادی و عمومی از سوی اقشار مختلف جامعه به ویژه خبرنگاران و رسانه‌های رسمی است.
خانی در پایان به اشاره به تقویم انتخابات بیان کرد: نظر نهایی شورای نگهبان فصل الخطاب در بررسی صلاحیت داوطلبان است و لیست نهایی نامزد‌های انتخاباتی مورد تأیید پس از زمان قانونی اعتراض‌ها و بررسی آن اعلام خواهد شد.
وی گفت: دشمنان اصل نظام را نشانه گرفتند و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابل آسیب‌ها و گزند‌های دشمن حفظ کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها