انتظاری در جمع بسیجیان پایگاه فاطمه الزهرا، با اشاره به حادثه دلخراش کرمان گفت: قبل از حادثه کرمان ۶۱ بمب خنثی شده است.
کد خبر: ۹۵۶۹۸۵۸
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ پایگاه فاطمه الزهرا س از حوزه بسیج خواهران عصمتیه نشست بصیرتی با حضور کارشناس، آقای انتظاری برگزار کرد.
در این نشست به موضوعات چای دبش، حادثه کرمان، غزه، انتخابات پرداخته شد. در مورد چای دبش انتظاری گفت: فساد مالی چای دبش نام یک پرونده فساد اقتصادی در ایران است که از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و تا نیمه‌های سال ۱۴۰۱ ادامه داشته است. چند دلیل وجود داشت که شرکت چای دبش تخلفاتی انجام داده مثل بازرگانی و توزیع چایی که سرطان زا بود و البته مسمومیت هم به همراه داشت، چای بی کیفیت وارد می‌کردند، و همچنین فروش ارز نیمایی را در بازار آزاد...
وی گفت: به شکل رسمی نخستین بار سازمان بازرسی کل کشور در ۱۱ آذر ۱۴۰۲ این اختلاس را تأیید و اعلام کرد. به ادعای سازمان بازرسی کل کشور، گروه کشت و صنعت دبش طی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ برای واردات چای و ماشین آلات مبلغی برابر با سه میلیارد و سیصد و هفتاد میلیون دلار ارز دریافت کرده که یک میلیارد و چهارصد و هفتاد و دو میلیون دلار از این مقدار، ارز دولتی بوده است. بعد از این وقتی که چای را تولید کردند اعتراض‌هایی هم برای این شرکت به وجود آمدکه از سازمان قوه قضائیه، وزارت اطلاعات و تعزیرات بود.
انتظاری در موردحادثه کرمان گفت:اول این که سوال شد که چرا روی کرمان زوم شد؟ دلیلش شهید حاج قاسم سلیمانی بود. این حادثه کرمان که بمب منفجر کردند با وجود اینکه که خود داعش اعلام کرد که خودش این کار را کرده و بازهم می‌گوید که این هنوز کوچک‌ترین کاری هست که کردم و هنوزهم ادامه دارد. اما بمب‌هایی که شناسایی شد متوجه شدیم که بمب‌ها برلی داعش نیست، چون آن مواد منفجره به کار می‌برند تا فقط منفجر و نابود کنند و روش آن‌ها این هست که از پایین تنه انسان‌های بی گناه رو بکشند، اما اسرائیلی‌ها از براده آهن هم در بمب‌های خود استفاده می‌کنند و از روش آن‌ها برعکس داعشیان هست که آنان از سینه به بالا انسان‌های بیگناه را به کشتن می‌دهند.
وی گفت: کوچک‌ترین و ضعیف‌ترین نیروی مقاومت در منطقه نیروی حماس هست که با وجود این همه سختی بعد از ۹۰ روز هنوز سرپا هستند، اما ارتش اسرائیل دیگر توان حمله ندارند. آنها، خود گفتند اند که ما دیگر توان حمله نداریم.
این سوال پیش می‌آید که چرا ما زود‌تر نفهمیدیم که این حادثه اتفاق می‌افتد؟
حساب کنید مساحت کشور ایران یک میلیون و سیصدو هشتادو پنج کیلومتر هست که در قلب آسیا و در غرب آسیا واقع شده جایی که نا امن‌ترین جای ممکن هست و ایران از غرب با عراق و ترکیه، از شمال غربی با جمهوری آذربایجان و ارمنستان، از شمال با ترکمنستان و دریای خزر، از شرق با پاکستان و افغانستان، و از جنوب با خلیج فارس و دریای عمان که با این‌ها هم مرز می باشد.
قبل از حادثه کرمان ۶۱ بمب فقط خنثی شد که قبل از گیت‌ها بوده است و تازه قبلش چند نفر داعشی دستگیر شدند که با این توضیحات می‌توان متوجه شد که کار آمریکا و اسرائیل بوده.
انتظاری اشاره‌ای به شرکت در انتخابات کرد و گفت:چشم دشمن دنبال همین انتخابات هست و ما باید با حضور خود دراین زمینه بتوانیم مشت محکمی بر دهان دشمن بزنیم که خود آقا خیلی سفارش کردند که حضور زن‌ها در انتخابات بسیار بسیار موثر و مهم هست و ما باید توانایی خود را به کار ببریم و مردم را به انتخابات دعوت کنیم، چون دشمن تمام عوامل داخلی و خارجی خود را بسیج کرده تا انتخاباتی برگزار نشود. ما اگر انتخابات خوبی داشته باشیم که وحدت ملی را نشان می‌دهد و این وحدت ملی باعث اقتدار در کشور می‌شود که خود این اقتدار باعث امنیت ملی می‌شود که بازم این امنیت ملی باعث تقویت اقتصاد ملی می‌شود.

ارسال نظرات