خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح گفت: انتخابات یک تحول شگرف در روند اداره حکومت ایجاد می کند.
کد خبر: ۹۵۶۹۷۸۲
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در کارگاه توجیهی طرح تحول برنامه‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان اظهار داشت:ایران تنها کشوری است که در آن دیانت حاکم است و اکنون به عنوان یک الگوی درست حکومت دینی در دنیا مطرح شده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در ادامه با اشاره به اینکه رهبری در راس امور حکومت جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: انتخابات یکی از مسائلی بسیار مهم و مورد تأکید مقام معظم رهبری است.
وی با بیان اینکه مسئله انتخابات تحولات عظیمی را در ابعاد گسترده ایجاد می کند، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات اولویت اولی است که بعنوان یک وظیفه عمومی در جامعه مطرح می شود و در گام بعدی انتخاب فرد اصلح در دستور کار قرار دارد.
حسینی دیباجی خاطرنشان کرد: با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از آسیب ها و توطئه های دشمن علیه کشور جلوگیری می شود.
وی با تأکید بر اینکه امید آفرینی و جهاد تبیین باید دستور کار مجموعه بسیج قرار گیرد، یادآور شد: ایران در بحث اقتصادی کلان رو به رشد است و بسیاری از پروژه های نیمه تمام دولت قبلی در دولت فعلی تکمیل شده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه گام های موثری در ابعاد اقتصادی و رونق آن برداشته شد، بیان کرد: در بحث جهاد تبیین باید با قدرت وارد شود و امید آفرینی به مردم و رفع شبهات در دستور کار قرار گیرد چرا که هر جامعه زنده و پویا نیازمند تحول است و تحول در واقع به نوعی به روز شدن برنامه ها است.
به گزارش خبرگزاری بسیج، کارگاه یک روزه با موضوع طرح تحول برنامه های نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با حضور پایوران نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در سالن همایش‌های شهید بسطامی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها