مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از آغاز ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف در یزد به صورت اینترنتی از تاریخ ۲۶ دی‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۹۷۶۳
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام و المسلیمن علیرضا نجیمی گفت: ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف در یزد به صورت اینترنتی در سایت www.tebyanyazd.ir از تاریخ ۲۶ دی‌ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: مساجدی که تقاضای برگزاری مراسم اعتکاف را دارند، می‌بایست تا قبل از ساعت ۱۴:۳۰ روز ۲۴ دی‌ماه به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان خود مراجعه کرده و اطلاعات خود را وارد سامانه تعریف شده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد به اشاره به تبلیغات محیطی این مراسم در شهر تصریح کرد: با هماهنگی که بین ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و شهرداری‌ها انجام شده مقرر شده است تبلیغات محیطی در سطح استان به صورت یکسان انجام شود.

وی گفت: با توجه به وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی، مبلغان و مبلغات قبل از حضور در اعتکاف آموزش‌های لازم را خواهند دید تا ارتباط درست با معتکفان داشته باشند.

نجیمی اضافه کرد: با توجه به حضور مبلغان شاخص در استان، هدف ما این است که حداکثر بهره‌برداری را از حضور آن‌ها در مراسم معنوی اعتکاف داشته باشیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با هماهنگی با مراکز فرهنگی دیگر استان از جمله جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی، انجمن اسلامی دانش‌آموزان و ... مراسم اعتکاف به بهترین نحو ممکن انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: گذاشتن سرانه فرهنگی برای مساجد در صورت امکان، تهیه فرم نظرسنجی برای معتکفان در روز آخر مراسم، بازرسی از مساجد و آشپزخانه‌ها از جمله برنامه‌های ادارات تبلیغات اسلامی برای این مراسم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار