فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: شهدا همواره زنده‌اند و از خون پاکشان نسلی همچون خود پرورش داده می‌شوند؛ از خون پاک شهید سلیمانی نیز حاج قاسم‌ها تربیت خواهند شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۷۱۴
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی همواره در گمنامی به دفاع از امت اسلام و ملت ایران پرداخت، اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز وطن بود و در گمنامی بدون اینکه وابسته به جناح خاصی باشد و تنها برای دفاع از اسلام و انقلاب در میدان‌های نبرد می‌جنگید.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه شهید سلیمانی یک الگو و یک مکتب برای عموم جامعه است، عنوان کرد: شهید سلیمانی به همراه هم‌رزمانش همچون شهید المهندس در جبهه حق علیه باطل جنگیدند و تلاش این شهدای گرانقدر در این جبهه‌ها، تربیت نیروی مقاومت با روحیه شجاعت و فداکاری در جبهه مقاومت و فلسطین است.

وی بیان کرد: ایجاد اتحاد در میان جوامع و اقشار مختلف از دیگر اقدامات بزرگ شهید سلیمانی بود و این پیوند ناگسستنی را چه در پیاده‌روی اربیعن و چه در مراسم یادبود شهید سلیمانی و شهید المهندس در عراق به وضوح مشاهده کردیم؛ مراسمی که در آن پیر و جوان با ظاهر‌های متفاوت در کنار یکدیگر قاب عکس این دو شهید بزرگوار را در دست داشتن و در فقدان آن‌ها اشک می‌ریختند.

زارع کمالی با بیان اینکه شهادت آرزوی دیرینه شهید سلیمانی بود، عنوان کرد: این سرباز وطن آرزوی پیوستن به یاران شهید خود را داشت و شهادت هدیه خداوند به پاس زحمات حاج قاسم در راه اسلام بود؛ فقدان شهید سلیمانی برای همگان سخت و تلخ بود، اما پس از این حادثه شاهد ظهور حاج قاسم‌ها در جامعه بودیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: سربازان وطن همچون سرباز شهید حاج قاسم سلیمانی در ایران بسیار است و دشمن بداند شهدا همواره زنده‌اند و از خون‌شان نسلی همچون خود به میدان خواهد آمد؛ دشمن بداند که هنوز حاج قاسم در میان حاج‌قاسم‌های گمنام وطن زنده است و فراموش نخواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار