خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: گروه‌های جهادی، بازوی توانمند بسیج در امر خدمت رسانی به مردم هستند و این مسأله یکی از نقاط قوت آن می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۶۹۶۸۰
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ آیت الله قهرمان‌پور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در اولین جلسه اعضای جدید مجمع جهادی این ناحیه بر لزوم پیش نویس اهداف گروه‌های جهادی تاکید کرد و گفت: برای شروع هر کاری ابتدا باید اهداف بصورت یک نمایشگر، در مقابل چشمان ما واضح و روشن باشد تا بتوانیم ضمن پیمودن قله‌های متعالی گام برداریم.

سرهنگ قهرمان پور با تاکید بر لزوم برطرف کردن موانع و چالش های پیش روی گروه های جهادی، اظهار داشت: هر اندازه که موانع از گروه‌های جهادی برطرف شود، میزان خدمات به مردم و رفع سریع مشکلات آنان را بدست خواهیم آورد.

سرهنگ مهدی اکسیری مدیر سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ه) نیز در این جلسه با گرامی داشت دهه بصیرت تصریح کرد: حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم و رفع نیاز و مشکلات آنان خود یک نوع حرکت تبیینی برای پیشبرد اهداف انقلابی ایران اسلامی است.

سرهنگ اکسیری خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این جلسه، علاوه بر سازماندهی اعضا در گروه های جهادی، تعیین سیاست های کلی گروه ها و هم اندیشی و همفکری با اعضای جدید می‌باشد.

اولین جلسه منتخبین مجمع گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با تاکید بر سازماندهی فعالیت‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار