خبرهای داغ:
مجامع فاطمی و علوی سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم دو بیانیه جداگانه ضمن گرامیداشت سالروز قیام ۱۹ دی صادر کردند.
کد خبر: ۹۵۶۹۴۵۹
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن بیانیه مجمع علوی سازمان بسیج دانش آموزی استان قم بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

قُلْ هَذِهِ سَبِیلِی أَدْعُو إِلَی اللَّهِ عَلَی بَصِیرَةٍ أَنَا وَمَنِ اتَّبَعَنِی وَسُبْحَانَ اللَّهِ وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِکِینَ یوسف/ ۱۰۸

بگو این راه من است که من و پیروانم با بصیرت کامل همه مردم را به سوی خدا دعوت می‏‌کنیم، منزه است خدا، و من از مشرکان نیستم.قیام مردم قم در نوزدهم دی ماه سال ۵۶ در محکومیت هتک حرمت به مرجعیت به عنوان نماد دین، یک خیزش هوشیارانه و مؤمنانه بود که منشأ تحولات بزرگی در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی شد. یوم الله نوزدهم دی؛ پیام دشمن شناسی، غیرت دینی و عمل به هنگام را در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت کرد و ایران قوی امروز، تجلی موفقیت آن حضور بصیرانه و آگاهانه است.

امسال در حالی سالگرد قیام خونین ۱۹دی را گرامی می‌داریم که ایادی استکبار که توان رودررویی با سپاه سرافراز و ارتش قدرتمند ما را ندارند، در ایام سالگرد بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی، تعدادی از مردم بی‌گناه که اکثرا زن و کودک بودند در کرمان به شهادت رساندند.
دقیقاً همین ایام مصادف است با اوج‌گیری قیام طوفان‌الاقصی در غزه و کرانه‌باختری که مردم فلسطین پس از سال‌ها مبارزه، سرانجام با الگوگیری از انقلاب اسلامی بپا خاسته‌اند و بیش از سه ماه است که با تقدیم ده‌ها هزار شهید و مجروح، در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی مقاومت می‌کنند و با مبارزه جانانه خود، آمریکای جهانخوار و هم‌پیمانان او را وادار به شکست کرده‌اند.

مجمع علوی بسیج دانش آموزی استان قم با گرامیداشت این روز حماسی، یاد و خاطره شهدای یوم الله ۱۹ دی قم را گرامی داشته و از همه به ویژه بسیجیان عزیز می‌خواهد؛ با لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دامت برکاته)، یاد و راه امام و شهدای انقلاب اسلامی را پرشورتر از گذشته ادامه داده و زمینه ظهور حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را فراهم آورند.

والسلام

مجمع علوی بسیج دانش آموزی استان قم
۱۹دی ماه ۱۴۰۲

 

بیانیه مجمع فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان قم:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر ( عج ) و درود بر روان پاک امام راحل عظيم الشأن ، شهیدان راه حق و فضيلت و درود بیکران بر مقام معظم عظماي ولايت و رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه اي.
در راه پر فراز و نشیب به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، مردم شریف و شهید پرور شهر علم و اجتهاد با عشق به اسلام و رهبری وظیفه خطیر خود را در آن برهه از زمان به انجام رساندند.روز ۱۹ دی برای مردم شهر مقدس قم برگ زرینی را در تاریخ رقم زد كه مصداق بارز آیه شریفه( انا فتحنا لك فتحا مبینا) است.روزی که زن و مرد، پیر و جوان با حرکت به سوی حرم مطهر حضرت معصومه (س)، با مشت‌های گره کرده به رسالت تاریخی شان جامعه عمل پوشاندند.

به حق ۱۹ دی نقطه عطفی بود كه مشعل انقلاب را شعله ور ساخت و پیروزی علیه طاغوت را به ارمغان آورد.به همین جهت در این روزها كه دشمنان اسلام با تهدید و فتنه گری می خواهند به ایران و ایرانی ضربه بزنند و مانع پیشرفت روز افزون جوانان ما شوند،بر هر ایرانی غیرتمند به ویژه نوجوانان و جوانان شهر مقدس قم واجب است که با بصیرت و آگاهی همانند دژی محکم در مقابل هر گونه نفوذ دشمن ایستادگی کنند.

ما اعضای مجمع فاطمی استان قم و همه دختران ِبسیجی شهرمان امیدواریم که بتوانیم با اطاعت از ولایت فقیه ،توسل و تمسك به اسلام وقرآن و با جهاد از همه ابعاد یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای ۱۹ دی را تا همیشه زنده نگاه داریم و از عزت و عظمت ایران اسلامی و آرمان های انقلاب عزیزمان پاسداری نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار