دکتر علی مرادزاده در نشست بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در تهران برگزار شد به تبیین مکتب شهید سلیمانی و ویژگی‌های برجسته شخصیت آن شهید ماندگار پرداخت.
کد خبر: ۹۵۶۹۳۷۶
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
 
 

 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر علی مرادزاده معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور در نشست بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به تشریح چهار رکن مکتب شهید سلیمانی از منظر رهبر حکیم انقلاب اسلامی پرداخته و «داشتن منظومه فکری جامع، نظام رفتاری سازنده، روحیه جهادی و انقلابی، سبک مدیریتی» را از جمله ارکان مکتب سلیمانی عنوان کرد.

وی در ادامه هشت شاخصه شهید سلیمانی را مورد توجه و تاکید  قرار داده و افزود: جهاد همه‌جانبه، اخلاص در عمل، شجاعت، در صحنه بودن، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی، شهادت‌طلبی، ولایت مداری، ایثارگری و فداکاری از جمله ویژگی‌های شهید سلیمانی است.

مرادزاده در این نشست صمیمی و پرشور و شعور، ویژگی‌ها و ابعاد شخصیت آن شهید والامقام را در چهار دسته مورد بحث قرار داد: دسته اول ویژگی‌ها و ابعاد بینشی، نگرشی و فکری شهید سلیمانی؛ دسته دوم ویژگی‌ها و ابعاد منشی، روحیه و مرام؛ دسته سوم ویژگی‌ها و ابعاد کنشی و رفتاری؛ دسته چهارم ویژگی‌ها و ابعاد روشی.

وی همچنین به تبیین محورهای وصیت‌نامه شهید سلیمانی پرداخت، شهید سلیمانی از منظر مقام معظم رهبری را تشریح و برخی از خاطرات آن شهید سرافراز را بیان کرد.

انتهای پیام/

 

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار