خبرهای داغ:
سردار مهدی کبیری‌پور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) بر ایجاد شبکه مسئولان یادمان‌های شهدای گمنام و تبادل نظر و کسب تجربه در مورد برگزاری مراسمات و تولید محتوا تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۶۹۳۶۵
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار مهدی کبیری‌پور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در آیین تجلیل از خادمان کمیته مردمی استقبال و تشییع پیکر‌های مطهر شهدای گمنام قم در ستاد فرماندهی سپاه استان، اظهار داشت: خدا را شاکریم که برنامه‌های مربوط به تجلیل از شهدای گمنام به افرادی که شایسته آن بودند، سپرده شد.

وی با اشاره به ارتباط معنوی موضوع شهدای گمنام با حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: حضور پیکر‌های مطهر ۸ شهید گمنام در استان قم در ایام فاطمیه امسال با حال و هوایی خاص بویژه همدردی مردم با شهدای فلسطین و غزه همراه بود.

سردار کبیری‌پور ادامه داد: علیرغم برنامه ریزی‌ها و مدیریت‌ها و هدایت‌هایی که در طول مدت حضور پیکر‌های شهدای گمنام از سوی کمیته مردمی خادمان شهدا صورت می‌گرفت، اما گاهی تقدیر برنامه‌ها به گونه‌ای عالی رقم می‌خورد که تصور آن خارج از ذهن بود.

وی با تاکید بر اهمیت وجود روحیه بسیجی در جمع خادمان کمیته مردمی تجلیل از شهدای گمنام افزود: این روحیه مخلصانه، حلال مشکلات است و باید همواره از آن حراست کرد و این جمع را با حضور علاقمندان دیگر گسترش داد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم بر ایجاد شبکه مسئولان یادمان‌های شهدای گمنام و تبادل نظر و کسب تجربه در مورد برگزاری مراسمات و تولید محتوا تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار