خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

حضرت زهرا(س) الگویی بی بدیل برای بشریت است

تبریز- امام جمعه میانه در آیین گرامیداشت هفته زن، الگوگیری درست را بهترین راه رسیدن به سعادت عنوان کرد و گفت: حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها الگویی بی‌بدیل برای بشریت از جنس خود بشر است.
کد خبر: ۹۵۶۹۳۶۳
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی، تزکیه و تعلیم را دو هدف و رسالت مهم دین برشمرد و اظهار داشت: اسلام برای رسیدن به این مقصود، تلاش کرده است تا برای مردم الگوسازی کند و پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلم، ائمه اطهار علیهم‌السلام و حضرت فاطمه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، برترین و بهترین الگوهای معرفی شده از سوی اسلام برای سعادت بشر است.

   وی با بیان اینکه داشتن برنامه برای رسیدن به توفیق، سعادت، خوشبختی، احترام و شخصیت، امری لازم و ضروری است، متذکر شد: بی‌قانونی و بی‌برنامه‌گی، عمر ما را ضایع کرده و مسیرمان را به بن‌بست منتهی خواهد کرد.

حضرت زهرا(س) الگویی بی بدیل برای بشریت است

   حجت‌الاسلام رشادی تصریح کرد: اگر کسی دنبال خوشبختی دنیاست باید برنامه داشته باشد و اگر به دنبال سعادت و خوشبختی دنیوی و اخروی است، باید برنامه زندگیش اسلام بوده و دیندار و با ایمان زندگی کند.

   وی رفتار، خانواده، دوستان، محیط و الگو را مهم‌ترین عناصر تاثیرگذار در تربیت عنوان کرد و بر دقت و مراقبت در این عناصر تاکید کرد.

   آیین گرامیداشت هفته زن و یادواره شهدای حادثه تروریستی کرمان به همت بسیج جامعه زنان و با شرکت جمع کثیری از بانوان در سالن اجتماعات هلال احمر میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار