تقدير و تشکر رئیس سازمان بسیج مستضعفین از ورزشکار آملی/ طی مسافت ۱۲۰۰ کیلومتر به عشق حاج قاسم

تقدير و تشکر رئیس سازمان بسیج مستضعفین از ورزشکار آملی/ طی مسافت ۱۲۰۰ کیلومتر به عشق حاج قاسم
«مسلم عابدیان جلودار» ورزشکار آملی که از ۱۳ دی سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج «قاسم سلیمانی» برنامه دو فرا استقامت جبهه مقاومت را از مزار این سیدالشهدای مقاومت در کرمان به مقصد گلزار شهدای آمل آغاز کرد، پس از گذشت پنج استان و ۲۳ شهر امروز به تهران رسید و با سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۶۹۲۸۷
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، «مسلم عابدیان جلودار» ورزشکار آملی که از ۱۳ دی سالروز شهادت سردار دل‌ها حاح «قاسم سلیمانی» برنامه دو فرا استقامت جبهه مقاومت را به مقصد گلزار شهدای آمل، از مزار این سیدالشهدای مقاومت در کرمان آغاز کرد، پس از گذشت پنج استان و ۲۳ شهر امروز به تهران رسید.

این دونده آملی امروز با سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار «معرفی» معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین دیدار کرد.

سردار سلیمانی با تأکید بر تأثیرگذاری این برنامه در شناساندن فرهنگ شهدا به جامعه، به نقش رسانه را در معرفی قهرمانان ورزشی در سطح ملی پرداخت و از ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن که در برگزاری این برنامه نقش موثر داشت، تقدیر و تشکر کرد.

همچنین سردار «معروفی» با اهدای انگشتری متبرک مزار امام حسین (ع) از این اقدام جوان ورزشکار آملی تقدیر به عمل آورد.

«مسلم عابدیان جلودار» ورزشکار آملی خاطرنشان کرد: این برنامه که با عنوان از مزار شهید سلیمانی تا گلزار شهدای آمل برگزار و در هفته یزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در گلزار شهدای این شهر به پایان خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار