به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی کرمان و زائرین مزار حاج قاسم سلیمانی، تیم جهادی پزشکی سردار دلها جوین به مناطق محروم روستایی وکم برخوردار این شهرستان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۶۹۲۳۳
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از جوین، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی کرمان و زائرین مزار سردار دلها، تیم جهادی پزشکی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جوین به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار این شهرستان اعزام شدند.

در این اردوی یک روزه که با تلاش وهماهنگی شبکه بهداشت و درمان جوین، بیمارستان قمربنی هاشم(ع) ، بسیج جامعه پزشکی و حوزه امام هادی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انجام شد، ۷۰ نفر از مردم روستای کریم آباد از توابع بخش عطاملک شهرستان جوین از خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی بهره‌مند شدند.

در تیم پزشکی اعزامی متشکل از متخصص داخلی (دکتر صباغ سجادیه) ، متخصص جراحی عمومی (دکتر اسلامی) و متخصص دندانپزشکی (دکتر جعفری) خدمات تخصصی و درمانی به روستاییان ارائه شد.

گفتنی است هزینه اقلام دارویی و تجهیزات مورد نیاز جهت برگزاری این اردوی جهادی پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و بسیج جامعه پزشکی جوین تامین شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار