خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار با تأکید بر ضرورت ولایتمداری و پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب گفت: بی‌اعتمادی علیه نظام و ایجاد نا‌امنی ترفند همیشگی دشمن در آستانه انتخابات است.
کد خبر: ۹۵۶۹۱۴۴
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، حجت الاسلام روح الله تیموریان در جمع مربیان پرورشی مدارس گرمسار اظهار داشت:انتخابات با چهار مولفه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت باید در دستور کار قرار گیرد و امروز مقام معظم رهبری به این چهار مؤلفه تکلیف کرده است.
وی با بیان اینکه همه افراد و اشخاص در گروه‌های مختلف اجتماعی وظیفه دارند سایرین را به انتخابات دعوت کنند تا انتخابات پر شور برگزار شود، تصریح کرد: دشمنان به دنبال بی اعتماد سازی و ایجاد نا امیدی در گروه‌های مردمی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار خاطرنشان کرد: جهاد تبیین با محوریت مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی است و باید بدانیم همه ما در کشور مشکل اقتصادی و معیشتی داریم، اما با عدم مشارکت در انتخابات مشکلی از ما رفع نخواهد شد بلکه باید با انتخاب درست نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنیم.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه مجلس خبرگان در اداره امور کشور گفت: مجلس خبرگان یکی از مهم‌ترین وظایفی که بر عهده دارد انتخاب رهبری است از این روی انتخاب افراد اصلح برای این جایگاه ضروری است.
تیموریان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان بیان کرد: پیروی از مکتب شهید قاسم سلیمانی و آموزش آن به نسل جدید این انقلاب یک ضرورت است.
وی افزود: مردم ایران دست از حاج قاسم سلیمانی برنمی دارند اگر دشمن در سالروز شهادت سردار سلیمانی با عملیات تروریستی ایجاد نا امنی می‌کند در ۱۴ دی گلزار شهدای کرمان از روز واقعه ترور شلوغ‌تر می‌شود.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار گفت: مکتب سردار سلیمانی به همه گروه‌های مردم آموزش می‌دهد که باید در هر شرایطی پایبند ارزش ها، انقلاب، دین، اسلام و عقاید فکری خود باشند.
وی با بیان اینکه دشمنان با شعار‌های پوچ " زن، زندگی آزادی" می‌خواهند به مردم درس آزادی بدهند در حالی که این شعار مملو از تفرقه و فتنه افکنی است، تأکید کرد: ملت ایران معنای واقعی آزادی را در پیروزی انقلاب درک کرده و آن را در سرود جمهوری اسلامی ایران آورده اند.
تیموریان با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی ۴۰ سال از عمر خود را برای حفظ این نظام، انقلاب و آزادی مردم ایران در راه مجاهدت صرف کرد و در نهایت به شهادت رسید، ابراز داشت: قاسم سلیمانی محدود به ایران و جبهه مقاومت نیست بلکه شخصیت او به میز سران استکباری رسیده است بنابراین از منظر دشمن سردار سلیمانی باید حذف می‌شد.
وی گفت: شهید قاسم سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر از قاسم سلیمانی است و گواه این امر حادثه تروریستی کرمان بود.
این مقام مسئول ولایت مداری، ولایت باوری و ولایت پذیری را از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی برشمرد و اضافه کرد: دشمنان استکباری از مزار شهید سلیمانی نیز هراس دارند و این در حالی است که داعش در بیانیه‌ای مسئولیت این عملیات تروریستی را قبول کرده است، اما همه ما به خوبی می‌دانیم داعش دست پرورده چه کسانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها