خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
حجت الاسلام یوسفی گفت: انتقام سخت این است که اسراییل نفس‌هایش به شماره افتاده و نفس مصنوعی به اسراییل می‌دهند. اما مطمئن باشند نفس مصنوعی هم نتیجه‌ای نخواهد داد و نابودی آنها قطعی و حتمی است.
کد خبر: ۹۵۶۹۱۳۸
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام یوسفی، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت شهدای حمله تروریستی کرمان در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی بر اساس مبانی فکری آخرالزمانی و انحراف در مسیر حکومت جهانی شکل گرفت و ادعای آنها هم این بود که از نیل تا فرات مربوط به پیامبران آنهاست و باید حکومتی تشکیل بدهند که در فاصله بین این دو رود "نیل و فرات" این حکومت در بین کشورها فراگیر و زمینه‌های حکومت جهانی ای که آنها معتقدند، فراهم بشود.

وی گفت: آنها معتقدند که همه انسان‌ها در خدمت یهود خلق شده‌اند و شأنی جز خادمی یهود برای آنها قائل نیستند و همه انسان‌ها باید فدای ملت یهود بشوند؛ این در حالی ست که در همه ادیان و مذاهب تغییر دین و مذهب پذیرفته شده است؛ اما در یهود اینگونه نیست و آنها می‌گویند که امت برگزیده‌ایم و همه انسان‌ها باید در خدمت ما باشند.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به فرموده رهبر انقلاب مبنی بر اینکه" دشمنان ما برای پیروزی در برابر ما از اجنه هم استفاده می‌کنند" یادآور شد: فرموده مقام معظم رهبری جمله عجیبی بود و بنا بر ملاحظاتی کسی جرات نمی‌کرد آن را بیان نماید که اینکه از اجنه استفاده می‌کنند به چه معنایی می‌باشد. در دانشگاه‌ها و کشورهای مختلفی که شما سراغ دارید، بررسی شده که در بعضی جاها کرسی‌های درس به نام آینده پژوهی ست که بر اساس معادلات آنچه در آینده می‌خواهد رخ دهد، برآورد و پیش بینی می‌کنند که این گونه خواهد شد.

وی ادامه داد: در رژیم غاصب صهیونیستی مجموعه‌ای با این عنوان هست؛ ولی دانشگاهی، علمی و پژوهشی نیست؛ عده‌ای از اجنه تسخیر شده‌اند و از قدرت اجنه در پیشگویی‌ها استفاده می‌کنند؛ آنها در سایه امپراطوری رسانه‌هایشان علیه ایران لجن پراکنی می‌کنند و از مباحث علمی دقیق چیزی منتشر نمی‌شود؛ بجز اینکه در جنگ سایبری گروهی از هکرها به اسنادی از اندیشکده‌هایشان دسترسی پیدا کردند.

وی ادامه داد: یکی از اسنادی که توانستند از این اندیشکده‌هایشان بیرون بیاورند از این مجموعه آینده پژوهی ست که در آنجا در مورد کشور ما مطالبی گفتند؛ آنجا آخرین هشداری ست که این اجنه داده بودند و در اسراییل و آمریکا به عنوان مرکزیت یهود روی آن برنامه‌ریزی شده بود که "حکومتی در ایران تشکیل شده که اگر به ۴۰ سالگی برسد دیگر شما نمی‌توانید کاری انجام بدهید" لذا این‌ها برای تقابل با جمهوری اسلامی برنامه‌های سنگین ۱۰ ساله چیدند و از سال ۹۶ به بعد می‌گفتند که ما دیگر وقت ۱۰ ساله نداریم.

 وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری هم بیانیه گام دوم را در ۴۰ سالگی انقلاب دادند و عدد ۴۰ هم برای ما محاسباتی دارد و هم برای آنها عدد مهمی بود؛ اما خیلی ساده از کنار آن گذشتیم و کار علمی صورت نگرفت.

وی یادآور شد: شکل‌گیری انقلاب برای آنها قابل تصور نبود؛ در رقابتی که بین شرق و غرب بود، غربی‌ها توانستند با بکارگیری سه استراتژیک که دو تای آن شکست خورد و یکی منجر به فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی شد؛ می‌گفتند که ما آخرین و تنهاترین قدرت جهان هستیم این در حالی بود که بنیانگذار جمهوری اسلامی فرموده بودند" نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی" و از نظر تحلیلگرانشان این نظریه بیشتر شبیه طنز بود و جمهوری اسلامی یک کلمه جدیدی بود و سنخیتی در جمهوریت با اسلامیت نمی‌دیدند.

 وی ادامه داد: بعد از عهد رنسانس و شکست سنگینی که کلیساها به دین تحمیل کردند همه به این امر باور داشتند که دین توانایی اداره جامعه را ندارد و فکر نمی‌کردند که انقلابی با نفی شرق و غرب و با ترکیب جمهوری اسلامی شکل بگیرد.

حجت الاسلام یوسفی بیان کرد: جمهوری اسلامی رکورددار برگزاری انتخابات در دنیا است؛ هیچ انقلاب و حاکمیتی در دنیا سراغ نداریم که بهمن ماه پیروز شود و فروردین ماه انتخابات برگزار کند و میزان رایی که مردم دادند بیانگر این بود که ریشه این انقلاب خیلی قوی و محکم است.

وی یاد آور شد: دشمنان اسلام دست به دست هم دادند، حکومتی تشکیل بدهند که هم شرقی و هم غربی باشد؛ گزینه اول آنها پاکستان، سپس عراق بود؛ اما دیدند که جمهوری اسلامی ساقط شدنی نیست؛ بنابراین جنگ‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و غیره راه انداختند و الان به جنگ‌های ترکیبی و شناختی روی آورده‌اند.

حجت الاسلام یوسفی افزود: در تمام طول دوران جنگ سرد بین غرب و شرق فقط سه استراتژیک به کار برده شد؛ اما در جمهوری اسلامی بعد از دفاع مقدس تا به امروز بیش از ۲۰ استراتژی که شکست خورده دشمن به کار برده؛ نه تنها نتوانسته کاری از پیش ببرد؛ بلکه نتیجه معکوس هم گرفته است

وی ادامه داد: وقتی که حزب الله لبنان شکل گرفت آنها بهترین راه را در این دیدند که ارتباطش را با جمهوری اسلامی قطع کنند تا حزب الله خود به خود از بین برود؛ سپس از طریق سوریه خواستند این ارتباط را قطع کنند در حالی که آنها سرگرم سوریه شده بودند انصارالله یمن قد علم کرد؛ تریلیون دلار در سوریه و یمن خرج کردند؛ ولی نه تنها نتیجه نگرفتند و کشورهای منطقه تجزیه نشد؛ بلکه ترکیب مورد نظر جمهوری اسلامی اتفاق افتاد و امروز همه این کشورها یکی و جبهه مقاومت تشکیل شده است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: زمانی تحریم بودیم و به ما سیم خاردار نمی‌دادند که مبادا از آن استفاده نظامی بکنیم؛ اما امروز تحریم هستیم که پهپاد نفروشیم؛ امروز تحریم کننده‌ها در صف ایستاده‌اند و می‌گویند که به ما از این فناوری‌ها بدهید؛ این روند قدرت‌یابی جمهوری اسلامی ست؛ اما رژیم غاصب صهیونیسم یک زندان بزرگ برای خودش درست کرده است.

وی با اشاره به شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی گفت: آنها بدترین شکست تاریخ را متحمل شدند و تصورشان از جمهوری اسلامی این بود که در جبهه مقاومت نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم و با حذف شهید قاسم سلیمانی این جریانی را که در مقاومت شکل گرفته، از بین ببریم؛ اما آنها دیدند که با حذف سردار سلیمانی نه تنها جبهه مقاومت تضعیف نشد؛ بلکه این قدرت تکثیر شد.

وی افزود: هزینه‌های محافظت از افرادی که از نظر جمهوری اسلامی قاتل محسوب می‌شوند به اندازه همه بودجه نظامی ماست و این بحث انتقام سخت که گفته می‌شود و متاسفانه روی آن کار نشده از نظر بعضی‌ها این است که موشک شلیک شود یا ترامپ کشته شود؛ اما انتقام سخت در این است که پای آمریکایی‌ها از منطقه قطع شود و شیب سرعت نابودی اسراییل سرعت بگیرد.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به نقش داعش در حادثه تروریستی کرمان گفت: داعش فرزند نامشروع اسراییلی‌ها و آمریکایی‌هاست و فرقی با آنها ندارد؛ منطقه باید از آمریکا و اسراییل انتقام بگیرد و امروز متاسفانه بعضی‌ها به این امر دامن می‌زنند که انتقام سخت باید چنین و چنان باشد و احساسی برخورد می‌کنند؛ ما بعضی جاها که نگفتیم ولی اسراییلی‌ها می‌دانند که چه بلاهایی در اربیل عراق و در جنگ سایبری بر سرشان آمده است و این‌ها همه در راستای انتقام سخت که همان نابودی کامل اسراییل است، انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: هدف اسرا ییلی ها از انجام چنین جنایت‌هایی این است که مکتب شهید سلیمانی ترویج پیدا نکند؛ اما با این ترور مکتب شهید را یک قدم به جلو بردند؛ آنها همچنین می‌خواستند تا اقتدار امنیت جمهوری اسلامی را خدشه‌دار کنند؛ اما در همین کرمان و در روز شهادت سردار، ۱۶ مورد بمب خنثی و تمامی عوامل آن شناسایی و دستگیر شدند؛ همچنین قرار بود ۳۰ مورد انفجار در کرج و تهران رخ دهد؛ اما اجازه ندادند حتی کار گذاشته شود.

وی تاکید کرد: اقتدار امنیتی و اطلاعاتی ما فوق العاده است؛ امروز باید بگوییم که یک ابر قدرت اطلاعاتی داریم و همه قدرت‌های اطلاعاتی دنیا دارند در برابر ما سناریو می‌نویسند و طراحی می‌کنند؛ ولی نتیجه‌ای نگرفته‌اند؛ از طرفی دیگر دشمن تولید محتوا می‌کند که انتقام‌تان کجاست؟ ما خودمان بلدیم چگونه با اسراییل و آمریکا بجنگیم.

وی عنوان کرد: آنها می‌خواهند معادله‌ای خودشان را پیش ببرند؛ انتقام این است که اسراییل نفس‌هایش به شماره افتاده و دارند نفس مصنوعی به اسراییل می‌دهند و مطمئن باشند نفس مصنوعی هم نتیجه‌ای نخواهد داد و نابودی آنها قطعی و حتمی است.

حجت الاسلام یوسفی ادامه داد: اسراییل ۵۲ دستگاه امنیتی دارد؛اما آموزش‌های ما به جبهه مقاومت تمام این دستگاه‌های امنیتی را دور زد و طوفان الاقصی را به وجود آورد.

وی در پایان یادآور شد: دشمن در انتخابات به دنبال سپردن بعضی از مناصب به نااهلان و نامحرمان است و برای آن برنامه‌هایی طراحی کرده است؛ اما آگاهی، بصیرت و بینش مردم اجازه چنین کاری را نمی‌دهد و روندمان به فضل الهی به سمتی می باشد که اقتدار اطلاعاتی، امنیتی مان رو به افزایش است و از طرفی افول دشمن را به چشم خود می‌بینیم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها