شهردار مشهد مقدس با تاکید بر اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر نماد جهاد رسانه‌ای است،گفت: رسانه انقلاب باید با بیان واقعیت ها و ارائه اطلاعات صحیح به مخاطبین نقشه های دشمن را خنثی کند.
کد خبر: ۹۵۶۹۰۸۸
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، محمدرضا قلندرشریف در جلسه با اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره ابوذر گفت: شهرداری و شورای شهر در جریان برگزاری جشنواره ابوذر در کنار برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان قرار دارد و از فعالیت هایی که به تقویت نام و نشان مشهد منجر شود به صورت جدی حمایت می کند.

وی افزود: بحث حوزه فرهنگی و مسائل در این بخش با فکر و اندیشه مردم سر و کار دارد، همین ماجرا کار کردن در این حوزه را بسیار سخت و وظایف مدیریت شهری را سنگین‌تر می کند.

قلندرشریف گفت: رسانه به عنوان یکی از قویترین سلاح های بشر به حساب می آید از این رو شاهد هستیم که دشمن با برنامه‌ریزی و فراهم سازی فضای نفوذ درصدد است تا با استفاده از ابزار رسانه به فرهنگ و جامعه ما آسیب وارد کند.

شهردار مشهد با تاکید بر اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر نماد جهاد رسانه‌ای است، گفت: رسانه انقلاب باید با بیان واقعیت ها و ارائه اطلاعات صحیح به مخاطبین نقشه های دشمن را خنثی کند.

وی افزود: سیاست گذاران برگزاری جشنواره ابوذر با توجه به میزان حساسیت فعالیت ها و ارائه خدمات توسط مدیریت شهری به مردم، باید زمینه را برای حضور پررنگ‌تر موضوعات مرتبط به مدیریت شهری در این جشنواره فراهم کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار