فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر مشهد توسعه فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان، مدیران و رده‌های موفق و بر‌تر بسیج را از اهداف مهم جشنواره مالک اشتر برشمرد.
کد خبر: ۹۵۶۹۰۵۷
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ پاسدار علی رضایی در آیین تجلیل از برترین های جشنواره مالک اشتر ناحیه مالک مشهد که در فرهنگ سرای غدیر به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت برگزار شد، اظهارکرد: هدف از برگزاری این جشنواره توسعه فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان، مدیران و رده‌های موفق و بر‌تر در سطوح مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر مشهد، ارتقا و آمادگی، پیشرفت مداوم، رصد به موقع، حقیقت مؤثر در پیشرفت مأموریت‌ ها ایجاد تحرک در سازمان ، قضاوت و مدیریت صحیح فرمانده، تولید اندیشه و موضوع نو ، نشان دادن مسیر درست حرکت سازمان، بیان نقاط قوت و ضعف، بصیرت افزایی، انتخاب فرماندهان شایسته و سپردن مسئولیت‌ ها را از دیگر اهداف جشنواره مالک اشتر در سطح رده های مقاومت برشمرد.

رضایی اضافه کرد: جشنواره مالک اشتر به‌ عنوان یکی از برنامه‌ های مطرح اشراف کلی مقام معظم رهبری مد ظله العالی در رده‌ های نیروهای مسلح است که همه ساله براساس نتایج حاصله از انواع ماموریت‌ ها ، فعالیت‌ ها و اقدامات نیروهای مسلح  برگزار می‌شود.
 
 گفتنی است در پایان این محفل بسیجی از فرماندهان موفق و بسیجیان نمونه، مديران و رده هاي برتر این ناحیه در بخش های مختلف تجلیل شد.
 
خبرنگار افتخاری بسیج/ عبدالنبی حدادی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار