طی مراسمی خواهران فعال بسیجی حوزه مقاومت بسیج ریحانه النبی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۵۶۸۸۴۶
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن نشستی باحضور فرماندهان و اعضای شورای حوزه مقاومت ریحانه النبی در پایگاه مقاومت بسیج حکیمه خاتون برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی جوشقانیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در این نشست طی سخنانی ضمن یاد و خاطره سردار سلیمانی به بیان ویژگی‌های و مکتب وی پرداخت و اظهار داشت: حاج قاسم بی ادعا بود و روحیه جهادی بالایی برای انجام کار داشت.

جوشقانیان عنوان کرد: محبوبیت، دوری از تکبر، ساده زیستی، احترام به پدر و مادر و تواضع در برابر خانواده ی شهدا از ویژگی‌های خاص اخلاقی این سردار رشید اسلام بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) یادآور شد: کسی که در راه شهدا و بسیج قدم می‌گذارد باید جهادی وار وقت بگذارد، اگر وقت نگذاریم دشمن دختران و جوانان ما را می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج ارثیه شهدا و امام شهداست قله‌های بسیج را در نظر بگیریم و با تاسی از این شهدا قله‌ها را ببینیم و جلو برویم.

انتهای پیام/ تقی نژاد

ارسال نظرات