خبرهای داغ:
به مناسبت روز مادر برنامه تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا همراه سخنرانی آیت الله طباطبایی امام جمعه محترم اصفهان با حضور مادران و همسران شهدا، امام جمعه شهرستان، مسئولین شهرستان، فرماندهی و پایوران گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) در محل مسجد حسین ابن علی(علی السلام) شهر زواره برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۸۶۳۷
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر مقدس ۱۴امام حسین( علیه السلام )، رزمندگان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) در مراسم تکریم و تجلیل از مادران و همسران گرانقدر شهدای زواره در محل مسجد حسین ابن علی(علی السلام) شهر زواره که همزمان با روز مادر همراه بود شرکت کردند.

فرمانده گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) گفت: این برنامه باحضور رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) شهرستان اردستان در شهر زواره برگزار گردید.

فرمانده  گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) شهرستان اردستان افزود: این مراسم با حضور رزمندگان گردان و همچنین کلیه مسئولان شهرستان  در مسجد حسین ابن علی شهر زواره  برگزار شد، این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم  و مداحی  مادحین  اهل بیت آغاز و سپس آیت الله طباطبایی امام جمعه شهر اصفهان با ایراد سخنرانی در وصف مادران شهدا بخصوص حضرت ام البنین(سلام الله علیها) پرداخت، این برنامه با روایتگری برادر مسلم نبی با موضوع ذکر خاطرات و رشادتهای شهدای گرانقدر و خانواده شهدا ادامه یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار