خبرهای داغ:
به مناسبت روز مادر و همچنین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی نمایش آیینی مادر روایت قسمتی از زندگانی نورانی حضرت زهرا(سلام الله علیها) همراه با دیگر برنامه های فرهنگی با حضور مردم، دانش آموزان، خانواده های شهدا، خانواده های بسیجیان، پایوران وبسیجیان گردان 122امام حسین(علیه السلام) در محل سالن 800 نفره شهروند فرهنگسرای خارون نجف آباد برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۸۶۳۶
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت روز مادر و همچنین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی نمایش آیینی مادر روایت قسمتی از زندگانی نورانی حضرت زهرا(سلام الله علیها) همراه با دیگر برنامه های فرهنگی با حضور مردم، دانش آموزان، خانواده های شهدا، خانواده های بسیجیان، پایوران وبسیجیان گردان 122امام حسین(علیه السلام) در محل سالن 800 نفره شهروند فرهنگسرای خارون نجف آباد برگزار گردید.

فرمانده گردان122 امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: در ایام سالگرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، توسط گروه فرهنگی هنری معراج وابسته به گردان 122امام حسین(علیه السلام) نمایش آیینی مادر به اجرا درآمد  که با استقبال خوب و فراگیر آحاد مختلف شهرستان نجف اباد مواجه گردید.

محل برگزاری و اجرای این نمایش در سالن 800 نفره شهروند فرهنگسرای خارون نجف آباد بوده که با همکاری سازمان فرهنگی رفاهی  شهرداری نجف آباد همراه بوده است .

این فرمانده در ادامه افزود: این گروه نمایشی در دوسال اخیر با اجرای خوب و فراگیر نمایش های آیئنی نقش بسزایی در معرفی هنر نمایشی مبتنی بر آموزه های دینی داشته که مورد تمجید مسئولین شهرستان قرار گرفته و آن را الگوی موفقی در این دست از برنامه ها می دادند، این گروه هنری قصد دارد در مناسبت های گوناگون ملی و مذهبی نمایش های متناسب با آن مناسبت را برگزار نموده تا نقش خود را در جهاد تبیین به درستی ایفا کرده باشد.

در پایان یادآور می شود که در روز چهارم نمایش محل برگزاری به عطر خوش یکی از شهدای گمنام خوش بو گردید و حال و هوای خاصی به محل برگزاری نمایش داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار