زنجان-مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان گفت:مکاتبات مردمی همزمان با سفر رئیس جمهور به شهر زنجان و در مسیر استقبال از کاروان دولت دریافت می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۴۳
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲

مکاتبات مردمی در مسیر استقبال از رئیس جمهور از زنجانی‌ها دریافت می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛اسماعیلی با بیان اینکه مکاتبات مردمی همزمان با سفر رئیس جمهور به شهر زنجان و در مسیر استقبال از کاروان دولت دریافت می‌شود،اظهار کرد:در آستانه سفر رئیس جمهور به این استان، مرکز پاسخگویی سامد فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

وی اضافه کرد: این سامانه طی امروز  از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰ دقیقه پاسخگوی تماس گیرندگان است.

 

اسماعیلی با بیان اینکه ۲۲۰ کاربر در این سامانه، مشغول پاسخگویی و ثبت درخواست های هم استانی ها هستند، اظهار داشت: پس از ثبت، کد رهگیری به شماره همراه افراد ارسال می شود تا در جریان پیگیری های بعدی قرار بگیرند.

 

وی با بیان اینکه جمع آوری نامه های مردمی به صورت دستی نیز انجام می شود، اظهار داشت: از دیروز تیم های جمع آوری نامه ها با خودروهای مشخص در مقابل استانداری مستقر شده اند.

 

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان ادامه داد: مکاتبات مردمی در فرمانداری های شهرستان ها نیز دریافت می شود.

 

وی اضافه کرد: با جمع آوری نامه ها ۱۵۰ نفر به طور همزمان در مرکز سامد مشغول تفکیک و پردازش نامه ها هستند.

 

این مسئول با تاکید بر اینکه فاکتور اصلی برای ثبت نامه ها در سامانه سامد، ثبت کد ملی افراد است، ادامه داد: از هم استانی ها در خواست می شود در مکاتبات خود حتما کد ملی و شماره تماس مختص به خود را قید کنند تا کد رهگیری برای آنها صادر شود.

 

وی با بیان اینکه مکاتبات مرحله به مرحله پیگیری و از آخرین وضعیت آنها یک پیامک ارسال می شود، اظهار داشت: با توجه به حجم مکاتبه و تماس ها تلاش می شود در نزدیکترین زمان موارد مطرح شده پیگیری شود.

 

این مسئول با بیان اینکه تا به امروز حجم قابل توجهی از مکاتبات ثبت شده است، اظهار داشت: این در حالی است که سامانه سامد به شماره ۱۱۱ در طول سال به صورت برخط فعال بوده و جوابگوی مردم است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار