خبرهای داغ:
نمازگزاران جمعه دزفول با برگزاری راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه این هفته دزفول جنایت ددمنشانه و تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم و بر انتقام از عوامل و اوامر این جنایت تاکید کردند.
کد خبر: ۹۵۶۸۴۷۸
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول جمع کنندگان با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر اتحاد حول ولایت فقیه تا تحقق آرمان های انقلاب تاکید کردند.

مردم دزفول در این اجتماع با مشت‌های گره کرده با سردادن شعار «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» جنایت عُمال استکبار جهانی در کرمان را محکوم کردند.

مردم پایتخت مقاومت و پایداری ایران اسلامی با به همراه داشتن تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر استمرار حمایت از محور مقاومت و گروه‌های فلسطینی تا رسیدن به آزادی قدس شریف تاکید کردند.

مردم دزفول با سر دادن شعارهای «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده»، « این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «نه سازش، نه تسلیم نبرد با آمریکا » و همچنین «فریاد ملت ما، مرگ بر آمریکا» ضمن اعلام بیعت مجدد با ولایت فقیه و آرمان های انقلاب بر استمرار راه شهدا تاکید کردند.

به گزارش  خبرگزاری بسیج دزفول عصر روز چهارشنبه (۱۳ دی) در سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی که بسیاری از هموطنان برای گرامیداشت این شهید در گلزار شهدای کرمان حضور یافته بودند،طی ۲ انفجار مهیب تروریستی ۸۴ نفر از هموطنانمان شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.

رهبر انقلاب اسلامی نیز در پیامی تاکید کردند: جنایتکاران سنگدل از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود و بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت.

رییس جمهور نیز با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در جنایت تروریستی کرمان، مسئولان را موظف کرد هرچه سریع‏‌تر، نسبت به تسکین آلام آسیب‏‌دیدگان و مداوای مجروحان و بازگشت نظم و آرامش به شهر شهیدپرور کرمان اقدامات لازم را به ‏عمل آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار