خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی:

حادثه تروریستی کرمان نشانه ترس دشمن از فراگیری مکتب سلیمانی است

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: حادثه تروریستی کرمان نشانه ترس دشمن از فراگیری مکتب سلیمانی است.
کد خبر: ۹۵۶۸۳۴۲
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جواد قناعت استاتدار خراسان جنوبی در حاشیه راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی کرمان که پس از اقامه نماز جمعه شهر بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: این حرکت زبون و خار دشمن هیچ ارزش نظامی و سیاسی ندارد و ما را به یاد دوران دفاع مقدس می‌اندازد که هر زمانی رزمندگان در عملیات به پیروزی می‌رسیدند صدام شهر‌ها را بمباران و منافقان هم مردم را ترور می‌کردند.

استاندار با محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان و زائران مزار مطهر حاج قاسم سلیمانی شد، افزود: هر وقت دشمن در داخل کشور دست به اقدامات تروریستی و کشتار مردم می‌زند معنایش این است که در میدان نبرد شاهد پیروزی جبهه مقاومت هستیم.

قناعت با اشاره به ترس آمریکا و رژیم صهیونیستی از سردار سلیمانی، بیان کرد: حاج قاسم بود که نیروی مقاومت را شکل داد و داعش را نابود کرد و اکنون هم سبک و روش سردار سلیمانی تبدیل به مکتب شده است.

وی اظهار داشت: مکتب حاج قاسم فراگیر شده و نیرو‌های مقاومت در یمن، سوریه، عراق، لبنان و ... شکل می‌گیرد و برای همین دست به این اقدام جنایتکارانه در کرمان زد.

استاندار خراسان جنوبی با اعلام انزجار ملت ایران از مستکبران و دست نشانده‌های آنان، تأکید کرد: باید منتظر انتقام فرزندان این ملت و نیرو‌های مسلح باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار