خبرهای داغ:
سرلشکر سلامی در کرمان:

انتقام شهیدانمان گرفته خواهد شد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: انتقام از همه شهیدانمان گرفته خواهد شد. نبرد بین اسلام و کفر یک حقیقت انکارناپذیر است.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۸۲
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار سرلشکر حسین سلامی امروز (۱۵ دی) در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی کرمان گفت: شهادت مظلومانه جمعی از زائران دلباخته اسطوره فراموش نشدنی اسلام و ایران حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه رهبر انقلاب و ملت شریف و وفادار وغیرتمند ایران اسلامی خصوصا مردم شریف و کریم و نجیب استان کرمان دیار کریمان و خانواده‌های معظم و معزز این شهیدان والامقام که نور چشمان ملت ایران وهمه امت اسلامی هستند، تبریک وتسلیت می‌گویم.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بر کرمان حوادث سخت ودردناکی در طول دهه‌های گذشته رفته است، بنده حقیر این توفیق را داشتم، در همه ماجرا‌های غم انگیز و حوادث سخت و مصیبت بار در کنار این مردم عزیز شاهد هنرنمایی روح صبر و استقامت و توکل و مظلومیت برای مردم کرمان باشم.

وی در ادامه افزود: ما شکوه صبر و عظمت، نجابت بزرگی و وسعت ایمان و امواج بلند مهربانی و فاداری  را در سیمای کرمان دیده ایم،   امروز کرمان نه فقط دیارشهیدان که خود مشهد شهیدان ماست و ما در سالگرد بدرقه آسمانی آن فرمانده بزرگ شاهد عروج ۸۵ نفر دیگر از کاروان شهیدان به عرش اعلی هستیم، جایی که این شهیدان نزد پروردگار روزی خوارند و این بشارت برای خانواده‌های این شهدا باشد.



سرلشکر سلامی در ادامه گفت: انا من المجرمین المنتقمون به فضل الهی انتقام همه شهیدان مان گرفته خواهد شد، می‌خواهم بگویم قبل از شهادت شان انتقام گرفته شده بود. ما با زنجیره‌ای بهم متصل از شیاطین بزرگ عالم در نبرد بین اسلام و کفر یک واقعیت و حقیقت انکارناپذیر داریم، این شهادت‌ها بازتاب و پژواک شکست‌های سختی است که درسال‌های اخیر بر پیکره استکبار واردشده است، فکر نکند امت اسلام دست بسته بودند. خداوند در سال‌های اخیر دست‌های ما را بروی دشمنان بازکرده بود، ما با قدرتی به نام آمریکا در چند دهه اخیر در نبرد واقعی بودیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: درعراق ۱۳۵ هزار نیروی نظامی را داشتند، اما شکست خوردند، آن قهرمان افسانه‌ای ما با اصحابش آمریکا را ناکام و عراق از سلطه آمریکا نجات یافت و امروز آنان شکست خوردگان این سیاست اند، می‌خواستند افغانستان را در سیطره بگیرند که فرار مفتضحانه شان را  با به جا گذاشتن ادوات نظامی دیدید.

وی در ادامه گفت: امروز سوریه مانند آمریکایی‌ها رفتند لبنان، ایران و  سوریه را تحریم کردند تا ایران را فلج کنند شکست خوردند خلیج فارس را ترک و تقریبا منطقه را خالی کرده اند.

سرلشکر سلامی گفت: هیچ آمریکایی نمی‌تواند در هیچ قریه اسلامی پا بگذارد، اما امروز هیچ نقطه امنی برایشان وجود ندارد و تسلط بر مسلمانان برایشان وجود ندارد و به برکت انقلاب ما، شوکت شان را از دست داده اند.

وی در ادامه گفت: سیاست از بحر تا نهر از نیل تا فرات را  اسرائیلی‌ها در سر پرورانده اند که می‌خواستند ملت فلسطین را غصب کنند، اما امروز می‌بینید چگونه فلسطین قهرمان با سنگ می‌جنگید، با شهادت آن قهرمان جهان اسلام و با همه تلاش مبارزان فلسطینی چگونه آن نظام مفلوک در مرز بقا و فنا قرارگرفته اند و در تلاش است در باریکه غزه امن باشد، اما طوفان الاقصی شکست اش را نشان داد.

سرلشکر سلامی گفت: امروز حداقل روزانه ۲۰ اسراییلی به دست فلسطینی‌ها کشته می‌شود و  تانک‌ها ازبین رفته اند و امیران شان جایی در فلسطین امن نمی‌بینند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به داعش نگاه کنید که دست پرورده آمریکاست، اما با مجاهدت جوانان اسلامی و فرماندهی سردار قاسم سلیمانی آن اتش فشان تکفیر که منتشر و بخشی ازبلاد اسلامی را در سیطره خود داشت و جوانان مسلمان را سربریده قتل عام می‌کرد،   آیا امروز نقطه‌ای به اندازه سرسوزن در اختیار داعش می‌بینید.

وی در ادامه بیان کرد: در نقشه سیاسی جهان گم شده اند و در ویرانه‌ها سکنی گزیده‌اند، این‌ها فقط می‌توانند به عنوان مزدوران سیاست آمریکا و صهیونیسم عمل  کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:  هشدار می‌دهیم اگر مرد هستید با ما بجنگید، چرا زنان و کودکان بی دفاع را می‌کشید، اگر اشباح رجال نیستید واضح و آشکار با ما روبرو شوید، اما شما مردان تقابل با افراد صبر و مقاومت نیستید، درکجای سنت نبی که از آن دم می‌زنید کشتار زنان وکودکان گفته شده است.

وی بیان کرد: شما می‌دانید کشتن کودک بی گناه معادل کشتن بشریت است، شما که قران می‌خوانید. ما هرجا شما را بیابیم می‌کشیم با مفقود شدن نمی‌توانید ازعذاب الهی دور شوید. اگر هزار سال عمرکنید پیدایتان می‌کنیم، مردم ایران ما اجازه سلطه کفر را نخواهیم داد. ما آماده فتح قله‌های جدید هستیم.

سرلشکر سلامی گفت: پس این را بدانید ضرباتی که رهیافت کرده اید، سخت وسنگین بوده، مقامات اسراییل هیچ راه فراری ندارند، چه بمانند وچه بروند جایی برایشان امن نیست و بین دو شرمانده اند و سپاه اسلام اصحاب شهادت و مردان میدان هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار