مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه خیمه ولایت را برای نجات اسلام رها نکنیم، گفت: تمام حرکت دشمن ضربه زدن به این خیمه است.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۴۴
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی شامگاه گذشته در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در شهر فرمهین گفت: دین سمبل زشتی را مبدل به سمبل زیبایی کرده و انسان را به مقام والا می‌رساند.
وی با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر نسبت به دین افزود: اقامه نماز، تلاوت قرآن، رعایت عفاف و حجاب و ... ابزار دین هستند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی دین را به مثابه یک اتوبان مستقیم تشبیه کرد و گفت: این اتوبان نیازمند سکان و وسیله است، قرآن و عترت وسیله این راه و سکان‌دار نیز در عصر حاضر ولی‌فقیه زمان است.
حجت‌الاسلام عبدی راهبرد دیگر را سعادت و کمال و رسیدن به پایان خط دانست و گفت: شهدا با این راهبرد به سعادت دست یافتند؛ باید دین و رابطه قلبی با ولایت داشته باشیم، خیمه ولایت را برای نجات اسلام رها نکنیم. تمام حرکت دشمن برای ضربه زدن این خیمه است و حاج‌قاسم هم به این موضوع تاکید داشت.
وی با اشاره به پشتیبانی ملت ایران طی سالیان مختلف از ولایت فقیه افزود: ۵۷ روز دیگر برگ زرین دیگری رقم خواهد خورد. ما به قله نزدیک شده‌ایم اما دشمنان تلاش می‌کنند به صبح پیروزی نرسیم.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان از مشارکت بالای مردم ایران و سلامت، رقابت و امنیت در انتخابات هراس دارد.
حجت‌الاسلام عبدی خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند حضور حداکثری پای صندوق رأی محقق نشود. اما همه مردم با جهاد تبیین از همین الان چهره به چهره مردم را به برای مشارکت در انتخابات دعوت می‌کنند.

شهادت حاج‌قاسم از خود حاج قاسم، برای دشمن بیم‌ آفرین‌تر است
ابوالقاسم آقازیارتی، فرماندار فراهان در مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان ضمن محکومیت جنایت حادثه کرمان گفت: این شهدا برای زیارت مزار سردار حضور پیدا کرده بودند و زائر حاج قاسم بودند.
وی افزود: مردم حاج قاسم را نماد مقاومت می‌شناسند و دشمنان کوردل که حتی از زائر سردا هراس دارند، این جنایت را انجام دادند.
فرماندار اظهارکرد: حاج قاسم در زمان حیات تمام توطئه‌های دشمن را نقش برآب کرده بود و دشمن را آواره کرده بود.
وی بیان کرد: شهادت حاج‌قاسم از خود حاج قاسم، برای دشمن بیم‌ آفرین‌تر است، دشمن تصور می‌کرد با شهادت سردار جریان مقاومت به ایستایی خواهد رسید در حالیکه مکتب حاج قاسم تبدیل به یک جریان و گفتمان خواهد شد.
آقازیارتی گفت: حاج قاسم مرد میدان روزهای سخت بود، شهادتش حماسه ساز و مکتب وی و الگوی رفتار برای همگان است، تشییع میلیونی حاج قاسم نشان از عزت شهید دارد.
فرماندار فراهان گفت: دشمن می‌خواهد عشق و ارادت مردم را به سردار دل‌ها کم می‌کنند اما مردم توطئه‌ها دشمن را نقش برآب می‌کنند، جریان حماس رژیم صهیونیستی را به زانو درآورده است.
وی افزود: مهم‌ترین رکن حاج قاسم ولایت پذیری وی بود و تا لحظه آخر پای ولایت ماند.
فرماندار فراهان اظهارکرد: کجایند مدعیان حقوق بشر و سازمان ملل؟! چرا قدرت‌های استکباری خفقان گرفتند و محکومیت حادثه تروریستی را محکوم نمی‌کنند؟!مدعیان حقوق بشر دنیا فقط ادعای دروغین  دارند.
وی گفت: متاسفیم برای علی کریمی و زیبا کلام وقاحت تا کجا؟! هر مسلمانی در هرجای دنیا، این جنایت را محکوم کرد. اما کسانی که بر سفره انقلاب ارزتزاق کردند و به جایگاهی رسیدند، لجن پراکنی می‌کنند و برای دشمن خوش‌ رقصی می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار