خبرهای داغ:

برگزاری اجتماع مردم اندیمشک در محکومیت حمله تروریستی کرمان

اجتماع مردم ولایتمدار و انقلابی اندیمشک در محکومیت حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان در مسجد محمدی اندیمشک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۳۵
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک، مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و محکومیت حمله تروریستی روز گذشته به گلزار شهدای کرمان در مسجد محمدی اندیمشک برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید کمال موسوی، در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان اظهار کرد: این شهدای والامقام به ما درس زندگی می‌آموزند و برای جانبازان این حادثه غم‌انگیز نیز آرزوی سلامتی داریم.

امام جمعه اندیمشک، با بیان اینکه انقلاب اسلامی یکی از بی‌نظیرترین پدیده‌های سیاسی و انقلاب‌های سطح جهان بود که رخ داد افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی به دست امام خمینی (ره) و مردان و زنان محقق شد.

وی تصریح کرد: با پیروزی و تحقق انقلاب اسلامی، دشمنان اسلام غافل‌گیر شدند و نمی‌خواستند چنین نهضتی در مسیر دنیاخواهی آنها قرار گیرد چرا که قصد داشتند به خونخواری ملت‌های مظلوم ادامه دهند اما انقلاب اسلامی به شدت جلوی زیاده‌خواهی دشمنان را گرفت.

حجت‌الاسلام موسوی، با اشاره به اینکه ابرقدرت‌ها و ابرجنایتکاران نمی‌خواستند انقلاب اسلامی در برابر آنها قد عَلَم کند و مانع خونخواری آنها شود عنوان کرد: انقلاب بلای جان آنها شد و خداوند متعال اراده کرد این انقلاب در این بازه زمانی مقدر شود.

وی خاطر نشان کرد: ما از شهادت نمی‌ترسیم بلکه عاشق شهادت هستیم و به استقبال آن می‌رویم و محو اسرائیل هم انتقام سخت ما خواهد بود.

حاضران در ادامه شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و استکبار سر دادند و با خانواده‌های شهدای حمله تروریستی کرمان همدردی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار