اسماعیلی:

ملت ایران مظلوم اما مقتدر است

همدان-فرماندار ویژه ملایر گفت: ملت ایران مظلوم اما مقتدر است و دشمنانی که توان رویایی با فرزندان شجاع این ملت در میدان نبرد را ندارند، شبانه و دزدانه با اقدامات کور تروریستی به فرزندان این ملت حمله می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۲۲
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در همایش بانوان فاطمی در سالن ورزشی کوثر ملایر با بیان اینکه انتقام خون شهدای راه قدس و حمله تروریستی کرمان را سربازان حاج قاسم سلیمانی و سرداران رشید اسلام و انقلاب خواهند گرفت، اظهار کرد: جرم زن و مردی که برای تجدید بیعت با فرمانده و سردار شهیدشان و نجوا با شهیدان در گلزار شهدای کرمان اجتماع کرده بودند، چیست، آنها نه سلاح داشتند، نه ترویست بودند، نه کسی را تهدید کرده بودند و نه خاک کشوری را غصب کرده بودند.

وی افزود: ملت ایران مظلوم اما مقتدر است و دشمنانی که توان رویایی با فرزندان شجاع این ملت در میدان نبرد را ندارند، شبانه و دزدانه با اقدامات کور تروریستی به فرماندهان و فرزندان این ملت حمله می‌کنند.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: اگرچه سردار سلیمانی در بین ما نیست، اما عزاداران حاج قاسم سلیمانی تکثیر شده و زنان ایران، قاسم پرور هستند و ذره‌ای در عزم و اراده پولادین این ملت و پیگری اهداف و آرمان‌های آنان خللی وارد نمی‌شود، حاج قاسم سوگند آبرو و آزادی این ملت شد و راهش همیشه ادامه دارد.

وی یادآور شد: سردار سلیمانی بارها گفت و نوشت که حاضر نبودم سلاح در دست بگیرم، اما مجبور شدم برای دفاع از قرآن، اسلام، حریت، حمایت از مظلومان و فریادرسی به زنان و کودکان و برای دفاع از صُلح، سلاح در دست بگیرم، اما دشمنان کوردل بزرگترین فرمانده ضد تروریست دنیا را به شهادت رساندند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: اگر مرد بودند، ذره‌ای شرافت و انسانیت داشتند، در میدان نبرد برابر او قرار می‌گرفتند، آن وقت انتظار دارند مردم ایران شعارهای دروغ حقوق بشری آنها و اینکه دشمن داعش هستند را باور کنند.

وی ادامه داد: کارنامه سیاه دشمنان امروز پیش روی همه دنیا است و آنها رسوا و بی‌آبرو شده‌اند و طی سه ماه گذشته از ۱۵ مهر تاکنون، حدود ۲۳ هزار نفر از انسان‌های بی‌گناه و زنان و کودکان را در باریکه غزه قتل‌عام کردند، اگر عرضه دارند با رزمندگان حماس روبرو شوند.

فرماندار ویژه ملایر گفت: هنر آمریکا و رژیم صهیونیستی زن‌کشی و کودک‌کشی است و امروز در صحنه بزرگ ظلم تاریخ، بر مردم عالم در عراق، افعانستان، سوریه و لیبی مدیریت می‌کنند و سلاح، نقشه، سناریو و فرماندهان میدان از آنهاست.

وی با بیان اینکه امروز تنها دستاورد آنان ظلم بی‌سابقه در عالم است و توان جبهه مقاومت هیچ آسیبی ندیده است، بیان کرد: به خاطر شکست‌های پی‌درپی دیوانه‌وار دست به حمله‌های تروریستی می‌زنند و ۴۵ سال است در حق این ملت مرتب مرتکب ظلم می‌شوند و از جنگ مستقیم، تحریم، جنگ‌های نیابتی، تهدید و ترور علیه ملت ایران کوتاهی نمی‌کنند.

اسماعیلی یادآور شد: مادران و بانوان فاطمی شهرستان ملایر در دامان خود یک هزار و ۱۰۰ شهید را پرورش داده‌اند و هزاران شهید دیگر در نوبت شهادت هستند و دشمنان بدانند ما ملت تربیت شده مکتب فاطمه زهرا(س) هستند و تمام خانه‌های آنها بیت‌الشهداست.

وی با بیان اینکه ما تشنه مرگ سرخ هستیم و برای شهادت لحظه‌شماری می‌کنیم، افزود: اطمینان داریم در کمترین زمان ممکن طبق حکم رهبر فرزانه انقلاب، از هم اکنون عاملان این حمله تروریستی منتظر پاسخ کوبنده و انتقام سخت از سوی فرزندان شجاع سردار سلیمانی باشند و اگر مقابل دین، مردم و اسلام ما بایستند، با همه وجود در برابر همه دنیای آنها خواهیم ایستاد.

فرماندار ویژه ملایر خانه دشمنان کوردل را سست‌تر از خانه عنکبوت دانست و گفت: جنگ را آنها آغاز کردند، اما پایان دهنده ملت ایران است و مردم ایران هستند که تصمیم می‌گیرند در چه زمانی و کدام نقطه از عالم به آنها ضربه بزنند.

وی خاطرنشان کرد: در این میان از برخی به ظاهر خودی‌ها و سلبریتی‌ها و کسانی که بر سر سفره جمهوری اسلامی بزرگ شده‌اند، ناراحت هستیم، آنها در هر صحنه‌ای علیه منافع ایران و مردم اقدام می‌کنند، اختلاف ایجاد و نفرت پراکنی می‌کنند و می‌خواهند همبستگی ملت ایران را دچار خدشه کنند و پژواک صدای آمریکایی‌ها از گلوی ناپاک داخلی‌ها شنیده می‌شود.

اسماعیلی بصیرت، زمان‌شناسی و نگاه به ولایت را تنها راه عبور از این گردنه‌ها دانست و ادامه داد: در هر موضوع مهمی همچون انتخابات، دشمن مساله انحرافی ایجاد می‌کند و می‌خواهند عده‌ای را فریب دهند و از صندوق‌های رای فاصله دهند و اینگونه القا کنند که مشارکت ضعیف مردم، نشانه دوری آنها از مکتب سیدالشهدا(ع) و ناامیدی از انقلاب و اسلام است.

وی با اشاره به اینکه دشمن امنیت ما را نشانه‌گذاری کرده و مترصد فرصت است، گفت: رمز پیروزی ما قوی شدن، وحدت و انسجام است و ما که دلباخته شهید سلیمانی هستیم، باید به تاسی از فاطمه زهرا(س) که بنیانگذار جهان تبیین است، جهاد کنیم.

فرماندار ویژه ملایر یادآور شد: ملت ایران درس پس داده است و تاریخ زنده انقلاب در مقابل چشمان ماست و باید با بصیرت، همدلی، وفاق و پیروی از ولایت، روزها و سالها را با موفقیت پشت سر بگذاریم و برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم چهره به چهره برای دفاع از انقلاب تبلیغ کنیم تا مشارکت مردم را در انتخابات پیش رو بالا ببریم و مجلس قوی شکل گیرد.

اسماعیلی خطاب به بانوان فاطمی گفت: دوست و دشمن را بشناسید و بصیر باشید، امروز از هر زمان دیگری به دشمنان نزدیک‌تر و به قله‌های پیروزی نزدیک‌تر هستیم و منتظر اذن رهبری هستیم تا کمتر از هفت دقیقه موشک‌های سپاه تل‌آویو را با خاک یکسان خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار