خبرهای داغ:
سردار لیالی:

شهید سلیمانی محور عزت و کرامت جامعه است

همدان-همرزم شهید سلیمانی از سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک الگو نام برد که تمام وجود خودش را وقف اهداف نظام و خدمت به مردم کرده بود و گفت: ایشان به عنوان محور عزت و کرامت جامعه است.
کد خبر: ۹۵۶۸۱۵۱
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
شهید سلیمانی محور عزت و کرامت جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار لیالی در نشست جهاد تبیین با محوریت کتاب «بصیرت در مکتب حاج قاسم» در سالن اجتماعات اداره‌ کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر با اشاره به نقش حاج قاسم در بصیرت‌افزایی در بین نیروهای سپاه قدس اظهار کرد: دشمن با جنگ شناختی به دنبال ضربه زدن به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید در هر موقعیتی که هستیم با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از تمامیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم و پشتیبان ولی فقیه باشیم.

نویسنده کتاب «بصیرت در مکتب حاج قاسم» در ادامه از سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک الگو نام برد که تمام وجود خودش را وقف اهداف نظام و خدمت به مردم کرده بود و گفت: ایشان به عنوان محور عزت و کرامت جامعه است.

وی افزود: مسؤلان باید خود را خادم ملت بدانند و با همه توان خدمتگزاری شایسته، برای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی باشند.

سردار لیالی به نقش مطالعه در افزایش بصیرت و آگاهی اشاره کرد و با بیان خاطره‌ای از شهید سلیمانی گفت: آخرین کتابی که سردار دلها شهید سلیمانی خوانده بود، کتاب «انسان و سرنوشت» نوشته شهید مطهری بود.

در پایان این مراسم با حضور رئیس بنیاد شهید شهرستان ملایر و با هدف تکريم و بزرگداشت مقام شامخ شهدا از دو خانواده شهید «پیریایی» و «لادن» قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار