خبرهای داغ:

برگزاری مراسم چهارمین سالگرد سردار دلها در روستای کلگدره اندیمشک

مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی توسط پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) روستای کلگدره حوزه شهید بهشتی ناحیه اندیمشک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۱۸۱
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک، مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت شهدای حمله تروریستی کرمان توسط پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) روستای کلگدره حوزه شهید بهشتی ناحیه اندیمشک در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمد محمدیان، در این مراسم ضمن گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار کرد: این بانوی بزرگوار در جامعه جایگاه اجتماعی، سیاسی و عرفانی بالایی داشت اما از لحاظ ظاهری و مادی، ساده‌زیست بود.

امام جمعه موقت و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، افزود: حضرت زهرا (س) دارای کراماتی بود، در عین حال اهداف و ویژگی‌های خاصی داشت و به مردم کمک می‌کرد تا از جهت فکری قدرت تحلیل و تشخیص داشته باشند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی تصریح کرد: حاج قاسم ویژگی‌های بسیاری از جمله خشوع و خضوع داشت و باتقوا، مخلص، ولایتمدار و فروتن بود و در قلوب مردم جای گرفت‌.

حجت‌الاسلام محمدیان، عنوان کرد: سردار سلیمانی مراجع و علما ارتباط خوبی داشت و حتی کفن خود را به آنها می‌داد و روی آن را امضا می‌کردند تا بر این مطلب شهادت دهند اما ما آنچنان به این موضوع نپرداخته‌ایم.

وی ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تأکید داشت که جامعه به سمت عاقبت بخیری برود و این مهم با حمایت از انقلاب محقق می‌شود

امام جمعه موقت اندیمشک، خاطر نشان کرد: طبق فرامین رهبر معظم انقلاب، انتخابات باعث افزایش قدرت جامعه و حکومت اسلامی خواهد شد و باید مشارکت را بالا ببریم و به دنبال افراد اصلح باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار