خبرهای داغ:
جمعی از دانشجویان فرهنگی استان خوزستان در بیانیه‌ای حمله تروریستی به مردم کرمان را شدیدا محکوم کردند.
کد خبر: ۹۵۶۸۱۳۱
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

در متن بیانیه آمده است:

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ،

(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

دشمنان تروریست و بدرفتار، که توان مقابله رو در رو با ایران اسلامی را ندارند، بار دیگر ذات کودک کش بودن خود را عیان کرده، و نشان دادند دشمنان محور مقاومت چه در غزه مظلوم و چه در ایران مقتدر، تا جایی که بتوانند، پنجه در حنجره کودکان و غیر نظامیان انداخته؛ دشمنان حق، در همه اعصار تاریخ تیر سه شعبه به سمت گلوی علی اصغر‌ها پرتاب کردند و با این کار ذات ذلیل و ضعیف و در عین حال پَست خود را عیان کردند.

اما انتظار می‌رود که عاملین خارجی و داخلی  این حادثه دردآور و شنیع هر چه زود‌تر به سزای عمل خود برسند تا مرهمی باشد بر قلب داغ دیده مردم ایران، به خصوص مردم شریف و شهید پرور کرمان.

اما کرمان، این شهر باز هم در دی ماه عزادار شد و انگار که داغ سردار تازه شد، صد البته که دشمن ایران اسلامی با انجام این عمل، در این زمان و مکان، قصد آسیب زدن به نام سردار و محبان سردار را داشته، اما  الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقى، زیرا که پیر ما سال‌ها پیش گفته است که بکشید ما را، ملت ما زنده‌تر می‌شود، اما آن‌ها باز هم سعی در این دارند که ملت ایران را با ریختن خون، هراسان و متفرق کنند؛ اگر دقیق محاسبه کنند، میفهمند که در ابتدا آن‌ها با ریختن خون یک نفر (سردار دلها)، قصد تفرقه افکنی در میان ملت داشتند، اما پس از چهار سال، سیل جمعیت به سمت آرامگاه آن کشته شده راه حق، آن مجاهد فی سبیل الله، روان بود، و باز دشمن کوردل ما از  همان نسخه منسوخ   شده خود استفاده کرد، و باز خون را در خیابان‌های ما روان کرد، چه جمله‌ای میتوان گفت، جز همان صحبت پیر خمین: بکشید ما را ملت ما زنده‌تر میشود.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خوزستان این عمل بزدلانه دشمن ایران اسلامی را بشدت محکوم می‌کند و از مسئولین مربوطه، خواستار پیگیری سریع و دقیق زوایای مختلف این حادثه دردناک را دارد و همچنین شهادت مظلومانه هموطنان خود را خدمت، ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب و مردم خونگرم کرمان  تسلیت میگوییم.

ان الله مع الصابرین.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار